МЕНИ

Насловна » Активности » Обавештења

Обавештења

19. септембар 2018.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ

Министарство државне управе и локалне самоуправе на основу члана 54. Закона о државним службеницима и Закључака Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-7159/2018 од 27. јула 2018. године и 51 Број: 112-8068/2018 од 28. августа 2018. године, оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ
МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ

Радна места која се попуњавају:

1. Радно место за послове припреме каталога и вредновање радних места у јавном сектору, Група за каталогизацију и вредновање радних места у јавном сектору, Одсек за систем плата и каталогизацију и вредновање радних места у јавном сектору, Сектор за управљање људским ресурсима, звање саветник – 2 извршиоца.
2. Радно место за координацију промена у систему локалне самоуправе, Група за управљање променама у систему локалне самоуправе, Сектор за систем локалне самоуправе, звање саветник – 1 извршилац.
3. Радно место за послове личног статуса грађана са иностраним елементом, бирачког списка и давања овлашћења за обављање послова матичара, Одсек за лични статус грађана, Сектор за матичне књиге и регистре, звање саветник – 1 извршилац.
4. Радно место за послове извештавања, Одељење за правне, кадровске и послове јавних набавки, Секретаријат министарства, звање млађи саветник – 1 извршилац.

18. септембар 2018.

И ДАЉЕ ТРАЈУ ПРИЈАВЕ ЗА МАСТЕР СТУДИЈЕ У ОБЛАСТИ ЈАВНИХ ФИНАНСИЈА

 И даље трају пријаве за Мастер студије у области јавних финансија

Министарство државне управе и локалне самоуправе и Национална академија за јавну управу позива државне службенике и запослене у јединицама локалних самоуправа да се пријаве за мастер програме у области управљања јавним финансијама, у оквиру Ерасмус+ програма Европске уније.
У Београду ће бити реализована два мастер програма, и то:

  • на Универзитету у Београду, Факултет организационих наука (ФОН) - мастер програм Финансијски менаџмент, контрола и менаџерско рачуноводство на који се уписује 35 студената,
  • на Метрополитан универзитету, Факултет за економију, финансије и администрацију - мастер програм: Економија, на који се уписује 20 студената.

Подсећамо да уколико планирате да полажете пријемни на ФОН-у, неопходно је пријавити се преко званичног факултетског портала. Пријава је могућа од 10. до 28. септембра 2018. године онлајн, након чега се добија информација о томе када се на ФОН-у предаје конкурсна документација.

Конкурсна документација укључује:

  • копију уверења о дипломирању/диплома (није потребно да буде оверена)
  • копију уверења о положеним испитима основних студија/додатак дипломи (није потребно да буде оверена).

Оригинали се доносе на увид.

Информације о пријемном испиту

Литература за пријемни:

Напомињемо да ће пријемни на ФОН-у бити организован 6. октобра 2018. године, у 11.30, те да ће ранг листа бити објављена 8. октобра 2018. године до 12.00.

За све додатне информације обратите се на: master@fon.bg.ac.rs и nasha@fon.bg.ac.rs или +381 11 3950 892 понедељком и петком од 09.00-10.00 часова; уторком, средом и четвртком од 09.00-10.00 и 16.00-19.00 часова.

Могуће је доћи на ФОН и лично се распитати везано за полагање пријемног и предају докумената - четвртком од 16-19 часова, сала Б003, улаз из Булевара Ослобођења. Контакт особа: Наташа Кузман.

Сви заинтересовани за полагање пријемног на ФЕФА, неопходно је да се пријаве преко званичног факултетског портала

Напомињемо да је конкурс на ФЕФА отворен за 20 кандидата и да подразумева интервју. Интеревју ће бити организован након пријемног на ФОН-у, како се два пријемна не би преклопила.

За све додатне информације особа за контакт је Биљана Савић bsavic@fefa.edu.rs или studentskasluzba@fefa.edu.rs ; телефон +381 11 2600 600 и то у периоду: понедељак, уторак, среда, четвртак и петак од 12.00 до 14.00.

18. септембар 2018.

У ОКВИРУ ПРОГРАМА EXCHANGE 5 РАДИОНИЦЕ О ПРОГРАМСКОМ И КАПИТАЛНОМ БУЏЕТИРАЊУ И ПРИПРЕМИ ОДЛУКА О БУЏЕТУ ЗА 2019.

У оквиру Програма Exchange 5, Стална конференција градова и општина (СКГО) у периоду од 18. септембра до 25. октобра 2018. године организује 12 регионалних радионица за подршку градовима, општинама и градским општинама у програмском и капиталном буџетирању и припреми одлука о буџету за 2019. годину. Организација радионица реализује се у оквиру пете фазе Програма Exchange, који финансира Европска унија, а реализује Министарство државне управе и локалне самоуправе у сарадњи са СКГО.

Више информација о радионицама можете преузети oвде

3. септембар 2018.

Одлука о расподели средстава из Буџетског фонда за националне мањине за програме и пројекте из области информисања на језицима националних мањина у 2018. години

Министар државне управе и локалне самоуправе, донео је Одлуку о расподели средстава из Буџетског фонда за националне мањине за програме и пројекте из области информисања на језицима националних мањина у 2018. години.

Одлука о расподели средстава из Буџетског фонда за националне мањине за програме и пројекте из области информисања на језицима националних мањина у 2018. години објављена је и на сајту Канцеларијe за људска и мањинска права, Канцеларије за сарадњу са цивилним друштвом и Порталу е-Управе.

О датуму и времену потписивања уговора организације ће бити обавештене благовремено.

31. август 2018.

ПОДРШКА ИЗБОРНИМ КОМИСИЈАМА И ГРАЂАНИМА ПОВОДОМ ЛОКАЛНИХ ИЗБОРА МАЈДАНПЕКУ

 Подршка изборним комисијама и грађанима поводом локалних избора Mајданпеку

Министарство државне управе и локалне самоуправе у недељу 2. септембра у периоду од 7 до 20 часова организује дежурства и пружање техничке помоћи и информација о уписима у изводима из Јединственог бирачког списка поводом одржавања локалних избора за избор одборника Скупштине општине Мајданпек.

Грађани и чланови изборних Комисија могу добити информације о уписима у изводима из Јединственог бирачког списка на следеће бројеве телефона:
011 / 2641-497
011 / 2686-808

30. август 2018.

ЗАЈЕДНО ДО БОЉЕГ УПРАВЉАЊА КАДРОВИМА У УПРАВИ

У циљу даљег унапређења управљања људским ресурсима у државној управи као једне од кључних области реформе јавне управе у процесу придруживања ЕУ, Министарство државне управе и локалне самоуправе је спровело пројекат „Подршка реформи јавне управе у Републици Србији кроз даљу подршку унапређењу система управљања људским ресурсима у државној управи“. Пројекат је финансиран од стране Фонда за добру управу Владе Велике Британије (GGF), а реализовали су га Pricewaterhouse Coopers (PwC) и Центар за европске политике (ЦЕП).

Пројекат је пружио подршку Министарству у спровођењу приоритетних активности из Политичког оквира за управљање људским ресурсима у државној управи Републике Србије, (Оквир политике за управљање људским ресурсима) чијим напретком у имплементацији је условљена и даља подршка из Инструмента предприступне помоћи Европске уније. Подршка Министарству је структуирана у три сегмента: подршка имплементацији оквира управљања људским ресурсима; подршка у изради амандмана на Закон о државним службеницима и пратећих аката и подршка унапређењу управљачке одговорности у органима државне управе.

Кроз пројектне активности израђен је предлог за увођење система компетенција у државно-службенички систем Републике Србије и увођења система управљачке одговорности у органе државне управе из којих су проистекле и информативне брошуре како би се државним службеницима и јавности представиле кључне информацијаме о овим процесима.

За потребе већег разумевања новина у службеничком систему, кроз пројекат смо обезбедили за вас брошуре и видео спотове које можете преузети/погледати:

Брошура о систему компетенција
Брошура о управљачкој одговорности

Видео о обукама
Видео о лидерским вештинама
Видео о стручном усавршавању

23. август 2018.

ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЕЛЕКТОРСКИХ ПРИЈАВА У АВГУСТУ И СЕПТЕМБРУ

Електорске пријаве се подносе Министарству државне управе и локалне самоуправе, улица Бирчанинова 6 Београд, сваког радног дана, у времену од 9,00 до 17,00 часова, уз обавезну најаву.

Подношење електорских пријава радним даном најављује се дан раније, до 17,00 часова, путем електронске поште на адресу prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Подношење електорске пријаве у дане викенда, најављује се у петак до 17,00 часова, путем електронске поште на адресу prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Време подношења ће одредити Министарство. Приликом одређивања времена подношења електорске пријаве Министарство ће поштовати редослед пријављивања.

За сва додатна питања можете се обратити на број телефона 011/2641-495 или путем имејла на адресе
prava.slobode.registri@mduls.gov.rs
ljiljana.bekcic@mduls.gov.rs,
biljana.markovic@mduls.gov.rs;
miroslav.raskovic@mduls.gov.rs

20. август 2018.

ЈАВНИ ПОЗИВ ЕЛЕКТОРИМА ЗА ПОНОШЕЊЕ ЕЛЕКТОРСКЕ ПРИЈАВЕ

На основу члана 100. став 3. Закона о националним саветима националних мањина („Службени гласник РС“, бр. 72/09, 20/14-УС, 55/14 и 47/18) у складу сa Одлуком о расписивању избора за чланове националних савета националних мањина („Службени гласник РС”, број 63/18),

            министар државне управе и локалне самоуправе упућује


ЈАВНИ ПОЗИВ


свим електорима да благовремено поднесу потпуне писмене пријаве за учешће у електорској скупштини


1. Електорска скупштина за избор 23 члана Националног савета македонске националне мањине одржаће се 4. новембра 2018. године у згради Народне скупштине Републике Србије, Београд, Краља Милана број 14.
2. Електорска скупштина за избор 15 чланoва Националног савета руске националне мањине одржаће се 4. новембра 2018. године у дому Народне скупштине Републике Србије, Београд, Трг Николе Пашића број 13.
3. Електорска скупштина за избор 23 члана Националног савета црногорске националне мањине одржаће се 4. новембра 2018. године у дому Народне скупштине Републике Србије, Београд, Трг Николе Пашића број 13.
4. Електорска скупштина за избор 29 чланова Националног савета хрватске националне мањине одржаће се 4. новембра 2018. године године у згради Народне скупштине Републике Србије, Београд, Краља Милана број 14.

Право да буде електор има припадник националне мањине уписан у посебан бирачки списак чију кандидатуру писмено подржи најмање:
1) 20 припадника националне мањине уписаних у посебан бирачки списак, за националну мањину чији број према последњем попису становништва износи мање од 10.000 лица;
2) 30 припадника националне мањине уписаних у посебан бирачки списак, за националну мањину чији број према последњем попису становништва износи више од 10.000 лица али мање од 20.000 лица;
3) 45 припадника националне мањине уписаних у посебан бирачки списак, за националну мањину чији број према последњем попису становништва износи више од 20.000 лица али мање од 50.000 лица;
4) 60 припадника националне мањине уписаних у посебан бирачки списак, за националну мањину чији број према последњем попису становништва износи више од 50.000 лица али мање од 100.000 лица;
5) 100 припадника националне мањине уписаних у посебан бирачки списак, за националну мањину чији број према последњем попису становништва износи више од 100.000 лица.

Потписи за подршку електора морају да буду оверени код органа надлежног за оверу потписа.

Овера потписа не подлеже плаћању такси.

Кандидат за електора подноси Министарству електорску пријаву на потврђивање. Електорска пријава садржи изјаву да се кандидат пријављује за електорску скупштину националне мањине и личне податке и оверене изјаве бирача да подржавају кандидатуру за електора, као и списак бирача који подржавају кандидатуру за електора израђен у писменом и електронском облику (ЦД или ДВД), тако да списак у оба облика буде истоветан, а који потписује лице које подноси електорску пријаву на потврђивање.

Електорске пријаве са свим прилозима подносе се на адрeсу Министарствa државне управе и локалне самоуправе, Бирчанинова број 6, 11 000 Београд.

Рок за достављање електорских пријава је 4. октобар 2018. године.

Министарство ће упутити писмени позив на електорску скупштину свим електорима чија је електорска пријава потврђена.

Ближа обавештења и релевантна документација могу се преузети са званичне интернет странице Министарства (www.mduls.gov.rs).

Министарство државне управе и локалне самоуправе обавештава све заинтересоване припаднике националних мањина да је 20. августа 2018. године у издањима дневних новина „Дневник“ за територију АП Војводина и „Политика“ за територију Републике Србије објавило датум и место одржавања електорске скупштине са jaвним пoзивoм свим eлeктoримa дa блaгoврeмeнo пoднeсу пoтпунe писмeнe приjaвe зa учeшћe на eлeктoрскoj скупштини.

16. август 2018.

СУТРА У ПОНОЋ БИЋЕ ЗАКЉУЧЕН БИРАЧКИ СПИСАК ЗА ИЗБОРЕ У МАЈДАНПЕКУ

Министарство државне управе и локалне самоуправе закључује 17. августа 2018. године у поноћ Јединствени бирачки списак за изборе за одборнике Скупштине општине Мајданпек који ће бити одржани 2. септембра 2018. године.

Од закључења бирачког списка 18. до 29. августа 2018. године односно 72 часа пре дана одржавања избора решења доноси Министарство, а грађани захтеве за упис или промену података у јединственом бирачком списку могу да поднесу општини по месту пребивалишта или Министарству државне управе и локалне самоуправе.

С тим у вези, позивамо грађане са пребивалиштем на територији општине Мајданпек да на време изврше проверу да ли су уписани и ако јесу, да ли су им уписани тачни подаци у јединственом бирачком списку. Проверу грађани могу извршити непосредно у општини у којој имају пребивалиште или електронским путем на званичној интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе.

6. август 2018.

Каталог радних места пратећих, помоћно – техничких послова и намештеника у државним органима и органима аутономне покрајине и јединицама локалне самоуправе

Министарство државне управе и локалне самоуправе је припремило предлог Каталога радних места намештеника у склопу Каталога радних места пратећих, помоћно – техничких послова и намештеника у државним органима и органима аутономне покрајине и јединицама локалне самоуправе, који су саставни део Уредбе о Каталогу радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору („Сл. гласник РС“ , бр. 81/17, 6/18 и 43/18) , у складу са чланом 10. Закона о с систему плата запослених у јавном сектору („Службени гласник РС“, бр.18/16, 108/16 и 113/17). Каталог радних места има за циљ да утврди основне елементе који се односе на назив радног места, општи / типични опис посла који се обавља на одговарајућем радном месту, захтевану стручну спрему као и додатна знања/ испити / радно искуство. Улога Каталога радних места је да се препозна типични опис посла који се обавља на одређеном радном месту.

Позивамо вас да нам доставите своје коментаре, предлоге и сугестије на Каталога радних места пратећих, помоћно – техничких послова и намештеника у државним органима и органима аутономне покрајине и јединицама локалне самоуправе, писаним путем, на адресу: katalogradnihmesta@mduls.gov.rs до 31. августа 2018. године у табелама које се налазе у прилогу.

6. август 2018.

ЛИСТА ВРЕДНОВАЊА И РАНГИРАЊА ПРИЈАВЉЕНИХ ПРОГРАМА И ПРОЈЕКАТА ПОДНЕТИХ НА КОНКУРСУ ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ИЗ БУЏЕТСКОГ ФОНДА ЗА НАЦИОНАЛНЕ МАЊИНЕ

Конкурсна комисија, образована решењем министра државне управе и локалне самоуправе, која спроводи поступак доделе средстава из Буџетског фонда за националне мањине у 2018. години, на седници која је одржана 2. августа 2018. године утврдила je Листе вредновања и рангирања пријављених програма и пројеката поднетих на конкурсу за доделу средстава из Буџетског фонда за националне мањине за програме и пројекте из области информисања на језицима националних мањина у 2018. години.

Учесници конкурса имају право увида у поднете пријаве и приложену документацију, као и право приговора у року од три дана од дана објављивања предлога Листе вредновањa и рангирања пријављених програма и пројеката.

Приговор се може изјавити препорученом поштом или непосредно преко писарнице Министарства државне управе и локалне самоуправе на адресу Бирчанинова 6, 11000 Београд, са назнаком: „ПРИГОВОР по Конкурсу за доделу средстава из Буџетског фонда за националне мањине у 2018. години“.

На конкурсу је поднето укупно 163 пријаве, од тог броја 10 није испуњавало формалне услове задате Конкурсом.

Конкурсна комисја је предложила да се средства одобре за реализацију 77 пројеката.

Укупна средства која ће бити додељена по овом конкурсу износе 21.800.000 динара.

Одлуку о расподели средстава из Фонда доноси министар у року од 30 дана од дана утврђивања Листе.

1. август 2018.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ - УПРАВНОМ ИНСПЕКТОРАТУ

На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05-исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14 и 94/17), члана 17. став 1. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 41/07-пречишћен текст и 109/09) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-9364/2017 од 29. септембра 2017. године, Министарство државне управе и локалне самоуправе - Управни инспекторат оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ
МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ
САМОУПРАВЕ - УПРАВНОМ ИНСПЕКТОРАТУ

5. јул 2018.

ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ЈАВНОЈ РАСПРАВИ О НАЦРТИМА ЗАКОНА О ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА ЗАКОНА О ДРЖАВНИМ СЛУЖБЕНИЦИМА И ЗАКОНА О ПЛАТАМА ДРЖАВНИХ СЛУЖБЕНИКА И НАМЕШТЕНИКА

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све грађане, као и стручну јавност да се упознају са текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о државним службеницима и Нацрта закона о платама државних службеника и намештеника (у даљем тексту: Нацрти закона) и да дају предлоге, сугестије и коментаре.

Јавна расправа спроводи се у периоду од 5. јула до 24. јула 2018. године.

Предлози, сугестије, иницијативе и коментари достављају се Министарству државне управе и локалне самоуправе, на обрасцу који се може преузети уз текст Нацрта закона, путем електронске поште на адресу: ljudskiresursi@mduls.gov.rs или поштом на адресу: Министарство државне управе и локалне самоуправе, Београд, Бирчанинова 6.

Текст Нацрта закона о изменама и допунама Закона о државним службеницима и Нацрту закона о платама државних службеника и намештеника представиће се на Округлом столу под називом „Представљање и дискусија о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о државним службеницима и Нацрта закона о платама државних службеника и намештеника”, који ће се у организацији Министарства државне управе и локалне самоуправе и „Британског фонда за добру управу“ одржати 13. јула 2018. године у Београду, са почетком у 10.00 часова, у хотелу „Зира“, сала „Миконос“ (Рузвелтова 35).

По окончању јавне расправе Министарство државне управе и локалне самоуправе ће анализирати све примедбе, предлоге и сугестије учесника у јавној расправи и на основу тога сачинити извештај о спроведеној јавној расправи и у року од 15 дана од дана окончања јавне расправе исти објавити на интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе и порталу е-управа.

Детаље позива и пратећа документа погледајте испод.

25. јун 2018.

Усвојена Уредба о шифарнику радних места

Закон о Регистру запослених, изабраних, именованих, постављених и ангажованих лица код корисника јавних средстава („Сл. гласник РС“, бр. 68/15 и 79/15 – исправка ) ( у даљем тексту: Закон) уређује вођење Регистра запослених, изабраних, именованих, постављених и ангажованих лица код кориниска јавних средстава, његов садржај и начин вођења, као и заштиту и доступност података.

Са тим у вези, дана 14. јуна 2018. године на седници Владе усвојена је Уредбу о шифарнику радних места („Службени гласник РС”, број 48/18), којом се утврђују шифре радних места на основу којих корисници јавних средстава уносе податке о радном месту на којем раде запослена, изабрана, именована и постављена лица у Регистар запослених, изабраних, именованих, постављених и ангажованих лица код корисника јавних средстава.

Уредба о шифарнику радних места ступа на снагу и примењује се од 30. јуна 2018. године.

За све додатне информације можете нас контактирати на katalogradnihmesta@mduls.gov.rs и 011/2685 397

Преузмите:

18. јун 2018.

ИСКОРИСТИТЕ ПРИЛИКУ ДА БЕСПЛАТНО НАУЧИТЕ ПРОГРАМИРАЊЕ!

 Искористите прилику да бесплатно научите програмирање!

Mинистарство државне управе и локалне самоуправе Вас са великим задовољством позива да будете део Бесплатне летње школе програмирања и корејске културе, која ће се одржавати од 2. до 27. јула у нашем Српско-корејском информатичко-приступном центру (СКИП Центру), у Добрињској 11.

Имајући у виду да су информационе технологије данас најтраженије и најперспективније занимање 21. века, а Република Кореја светски лидер у овој области, као и да Србија и Кореја остварују успешну сарадњу, предавачи реномираних ИТ факултета у Сеулу ће држати БЕСПЛАТНЕ обуке програмирања са једним од најтраженијих програмских језика – Пајтоном (Phyton), креирања веб страница, као и часове корејске културе.

Часови ће бити искључиво на енглеском језику и одржаваће се пет пута седмично радним данима у форми ДВОЧАСА (2 x 60 мин са кратком паузом и увек у исто време). Будући да је број места ограничен, искористите прилику и пријавите се на један или на више понуђених курсева на следећу мејл адресу: skipcentar@mduls.gov.rs или на следећу пријаву коју можете наћи ОВДЕ.

Наши предавачи упутиће полазнике у све неоходне вештине потребне за компјутерско програмирање са Пајтоном (Phyton). Полазници ће научити како програми функционишу, а имаће и могућност да сами програмирају са једноставним кодовима у савременом Објектно-оријентисаном програмирању.

Поред Пајтона (Phyton) и прављења сајтова, наши полазници ће се упознати и са корејском културом у оквиру часова Корејске културе. Корејски студенти ће нашим полазницима приближити како традиционалну културу, тако и светски популаран К-Поп (K-Pop).

Термини обука:

  • Пајтон(Phyton) – понедељак и среда од 10 до 12 часова
  • Веб програмирање (програмирање првог веб сајта) – уторак и четвртак од 10 до 12 часова
  • Корејска култура – понедељак и среда од 13 до 14 часова и петак од 13 до 16 часова

Важна напомена: Полазници не морају носити са собом компјутере, сва неопходна опрема је већ обезбеђена од стране СКИП центра. Такође, није потребно да полазник има претходно искуство.

15. јун 2018.

OБАВЕШТЕЊЕ КООРДИНАЦИОНОГ ТЕЛА ЗА ЗУП

Основна идеја у вези са процесом усклађивања посебних закона са Законом о општем управном поступку јесте да се овај процес, у циљу обезбеђења већег јединства система управног поступања, искористи не само за усклађивање посебних закона са овим општим процесним законом, већ и за анализу њихових ефеката, измене процесних, али и материјалних норми, као и за усклађивање са правним тековинама и принципима ЕУ.

Имајући у виду досадашњу управноправну праксу у Републици Србији, као и циљеве Стратегије реформе јавне управе, Прелазним и завршним одредбама Закона о општем управном поступку предвиђено је усклађивање посебних закона са одредбама овог закона у утврђеном периоду, при чему би „терет доказивања“ потребе за специфичним уређењем појединих питања (где је то допуштено) на органима који те специфичности истичу.

Законом о општем управном поступку, одредбом члана 3, предвиђено је да се тај закон примењује на поступање у свим управним стварима, а да се поједина питања управног поступка посебним законом могу уредити само ако је то у појединим управним областима неопходно, ако је то у сагласности са основним начелима одређеним Законом о оопштем управном поступку и ако се тиме не смањује ниво заштите права и правних интереса странака зајемчених овим законом.

С обзиром на значај питања усклађивања посебних закона са Законом о општем управном поступку, нарочито са аспекта обезбеђења владавине права и правне сигурности и имајући у виду нужност обезбеђења трајности процеса усклађивања, Координационо тело за усклађивање посебних закона са Законом о општем управном поступку припремило је Обавештење о примени члана 214. Закона о општем управном поступку (у прилогу).

Координационо тело Владе ће наставити рад на процени усклађености одредаба посебних закона са Законом о општем управном поступку, утврђивањем обавезе и обима усклађивања посебних закона са Законом о општем управном поступку.

  • Обавештење у целости преузмите овде.

24. мај 2018.

Усвојен је измењен Каталог радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору

На седници Владе Републике Србије 24. маја 2018. године усвојен је измењен Каталог радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору.

Измене и допуне Уредбе о Каталогу радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору („Сл. Гласник РС“ бр. 81/17, 6/18 и 43/18) условљене су допуном радних места за обављање послова у области производње, обезбеђивања квалитета и контроле квалитета серума, вакцина и других имунолошких препарата, производњу продуката од крви и дијагностичких средстав, као и допуном радних места у јавним службама, односно другим организацијама које су основане или послују као јавне службе и које су индиректни корисници средстава буџета аутономне покрајине Војводина, а чија радна места до сада нису била утврђена Каталогом радних места (Информативни центар за пословну стандардизацију и сертификацију, као и Радна места у јавним службама које су индиректни и директни корисници јавних средстава из области заштите природе – нпр. Покрајински завод за заштиту природе).

Наведене измене и допуне Каталога радних места извршене су на основу примене Закона о запосленима у јавним службама („Сл. гласник РС“ бр. 18/16, 108/16 и 113/17) , а на основу предлога и сусгестија надлежних министарстава и обављене додатне анализе постојећих назива радних места, општих / типичних описа послова на тим радним местима, услова који се односе на захтевану стручну прему / образовање, као и додатна знања знања / испите / радно искуство.

Преузмите:

23. мај 2018.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ

На основу члана 68. став 1., а у вези са чланом 54. став 1. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14 и 94/17), члана 17. став 2. и члана 20. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 41/07 - пречишћени текст и 109/09), Служба за управљање кадровима оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА

Помоћник министра - руководилац Сектора за европске интеграције и међународну сарадњу у Министарству државне управе и локалне самоуправе – положај у трећој групи

04. мај 2018.

ЗАВРШЕНА ЈАВНА РАСПРАВА О НАЦРТУ ЗАКОНА О ИЗМЕНАМ И ДОПУНАМА ЗАКОНА О НАЦИОНАЛНИМ САВЕТИМА НАЦИОНАЛНИХ МАЊИНА

Министарство државне управе и локалне самоуправе спровело је у периоду од 29. марта до 18. априла 2018. године јавну расправу о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о националним саветима националних мањина.

Током јавне расправе текст Нацрта закона био је објављен на сајту Министарства државне управе и локалне самоуправе www.mduls.gov.rs , Порталу е-управе www.euprava.gov.rs и Канцeларије за сарадњу са цивилним друштвом www.civilnodrustvo.gov.rs, а свим заинтересованим странама било је омогућено да своје примедбе, предлоге и сугестије да достављају Министарству на електронску и поштанску адресу.

Током јавне расправе одржана су и два округла стола, 11. априла у Кучеву и 16. априла 2018. године у Београду, на којима су присуствовали представници државних органа, независних тела, националних савета националних мањина, међународних организација и организација цивилног друштва.

У јавној расправи учествовали су државни органи, органи АП Војводине, национални савети националних мањина, политичке странке и покрети, удружења грађани и појединци. На е-мејл адресу Министарства државне управе и локалне самоуправе примедбе, предлоге и сугестије на Нацрт закона доставило је 16 учесника

Министарство државне управе и локалне самоуправе размотрило је све достављене примедбе, предлоге и сугестије учесника у јавној расправи.

Одређени број конкретних примедби, предлога и сугестија Министарство није било у могућности да прихвати и то из разлога што нису у духу концепта на којем се закон заснива, или због тога што у значајној мери одударају од системских, нарочито Уставних решења, као и од Одлуке Уставног суда и препорука релевантних међународних тела.

По окончању јавне расправе Министарство државне управе и локалне самоуправе сачинило је Извештај о спроведеној јавној расправи о Нацрту о закона о изменама и допунама Закона о националним саветима националних мањина који можете преузети ОВДЕ.

20. април 2018.

РАДНА ВЕРЗИЈА ПРЕДЛОГА УРЕДБЕ О ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА УРЕДБЕ О КАТАЛОГУ РАДНИХ МЕСТА У ЈАВНИМ СЛУЖБАМА И ДРУГИМ ОРГАНИЗАЦИЈАМА У ЈАВНОМ СЕКТОРУ

Министарство државне управе и локалне самоуправе, у сарадњи са ресорним министарствима, припремило је радну верзију Предлога уредбе о изменама и допунама Уредбе о Каталогу радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору.

Министарство позива све институције, синдикалне организације, установе да се упознају са изменама и допунама Каталога радних места и евентуалне сугестије доставе на мејл адресу: Katalogradnihmesta@mduls.gov.rs

Предлог уредбе о изменама и допунама Уредбе о Каталогу радних места у јавним службама погледајте ОВДЕ

Преглед измена и допуна уредбе погледајте ОВДЕ

04. април 2018.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ

МИНИСТАРСТВО ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ на основу члана 54. Закона о државним службеницима (,,Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14 и 94/17) члана 17. став 1. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 41/07 - пречишћен текст и 109/09) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање 51 Број: 112-11605/2017 од 28. новембра 2017. године, оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ
МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И
ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ

04. април 2018.

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ - УПРАВНОМ ИНСПЕКТОРАТУ

На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05-исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14 и 94/17), члана 17. став 1. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 41/07-пречишћен текст и 109/09) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-9364/2017 од 29. септембра 2017. године, Министарство државне управе и локалне самоуправе - Управни инспекторат оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ
МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И
ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ - УПРАВНОМ ИНСПЕКТОРАТУ

29. март 2018.

ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ЈАВНОЈ РАСПРАВИ О НАЦРТУ ЗАКОНА О ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА ЗАКОНА О НАЦИОНАЛНИМ САВЕТИМА НАЦИОНАЛНИХ МАЊИНА

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све грађане, као и стручну јавност да се упознају са текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о националним саветима националних мањина (у даљем тексту: Нацрт закона) и да дају предлоге, сугестије и коментаре.

Јавна расправа о Нацрту закона одржаће се у периоду од 29. марта до 18. априла 2018. године.

Предлози, сугестије, иницијативе и коментари достављају се Министарству државне управе и локалне самоуправе, на обрасцу који се може преузети уз текст Нацрта закона, путем електронске поште на адресу: miroslav.raskovic@mduls.gov.rs или на адресу Министарства државне управе и локалне самоуправе, Београд, Бирчанинова 6, са напоменом: ,,За јавну расправу о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о националним саветима националних мањина“.

По окончању јавне расправе Министарство државне управе и локалне самоуправе ће анализирати све примедбе, предлоге и сугестије учесника у јавној расправи и на основу тога сачинити извештај о спроведеној јавној расправи и у року од 15 дана од дана окончања јавне расправе исти објавити на интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе и порталу е-управа.

Саставни део овог јавног позива је Програм јавне расправе са текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о националним саветима националних мањина сa oбразложењем, који је Закључком о спровођењу јавне расправе о Нацрту закона одредио Одбор за правни систем и државне органе.

Детаље позива и пратећа документа погледајте испод.

22. март 2018.

ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ЈАВНОЈ РАСПРАВИ О НАЦРТУ ЗАКОНА О ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА ЗАКОНА О СЛОБОДНОМ ПРИСТУПУ ИНФОРМАЦИЈАМА ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све грађане, као и стручну јавност да се упознају са текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о слободном приступу информацијама од јавног значаја (у даљем тексту: Нацрт закона) и да дају предлоге, сугестије и коментаре.

Јавна расправа о Нацрту закона одржаће се у периоду од 22. марта 2018. године до 19. априла 2018. године.

Предлози, сугестије, иницијативе и коментари достављају се Министарству државне управе и локалне самоуправе, на обрасцу који се може преузети уз текст Нацрта закона, путем електронске поште на адресу: prava.slobode.registri@mduls.gov.rs или на адресу Министарства државне управе и локалне самоуправе, Београд, Бирчанинова 6, са напоменом: ,,Закон о слободном приступу информацијама од јавног значаја“.

Саставни део овог јавног позива је Програм јавне расправе са текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о слободном приступу информацијама од јавног значаја сa oбразложењем и прегледом одредаба које се мењају.

Пратећа документа погледајте испод.

20. март 2018.

У НЕДЕЉУ ДЕЖУРАМО!

Списак контакт телефона Министарства државне управе и локалне самоуправе преко којих грађани, у недељу 25. марта у периоду од 7 до 20 часова поводом одржавања локалних избора за избор одборника Скупштине општине Смедеревска Паланка, могу добити информације о уписима у изводима из Јединственог бирачког списка:
011 / 2641-497
011 / 3620-145

19. март 2018.

ГРАЂАНСКИ ВОДИЧ КРОЗ ОДЛУКУ О БУЏЕТУ ЛОКАЛНИХ САМОУПРАВА ЗА 2018.

 Грађански водич кроз Одлуку о буџету локалних самоуправа за 2018.

У складу са препоруком из Упутства за припрему Одлуке о буџету локалне власти Министарства финансија, а у оквиру спровођења Програма „Еxchange5“ који финансира Европска унија, а спроводи Министарство државне управе и локалне самоуправе, Стална конференција градова и општина израдила је модел Грађанског водича кроз Одлуку о буџету локалних самоуправа за 2018. годину и пратеће помоћне документе.

Водич за грађане кроз Одлуку о буџету је документ који на јасан и лако разумљив начин објашњава у које сврхе се користе јавна буџетска средства и има за циљ да информише грађане, да их заинтересује да учествују у процесу планирања, расподеле буџета и да прате како се буџет троши. Модел водича представља само пример структуре приказивања најважнијих буџетских информација од интереса за грађане и као такав подложан је променама и прилагођавању у складу са потребама конкретног града/општине.

Наиме, уочено је да сразмерно мали број локалних самоуправа израђује и објављује тзв. грађанске буџете. Са друге стране, добра пракса и принципи транспарентности и отворености буџета налажу да би грађанске водиче кроз одлуке о буџету требало да припремају све локалнe самоуправe.

Позивамо све локалнe самоуправe које то већ нису учиниле, да на основу предложеног модела израде Водиче за грађане кроз Одлуку о буџету за 2018. годину. Надамо се да ћемо у наредном периоду заједнички постићи да све ЛС израђују ову врсту документа.

Преузмите

15. март 2018.

ПАРТНЕРСТВО ЗА ОТВОРЕНУ УПРАВУ: ПРИВРЕМЕНИ ИЗВЕШТАЈ О СРБИЈИ И ПОЗИВ
ЗА ДОСТАВЉАЊЕ КОМЕНТАРА

Мeхaнизaм зa независно извeштaвaњe Партнерствa за отворену управу пoзивa свe зaинтeрeсoвaнe стрaнe дa сe дo 19. марта 2018. године активно укључe у jaвнe кoнсултaциje o извeштajу o испуњeњу другог Aкциoнoг плaнa за спровођење иницијативе Партнерство за отворену управу у Републици Србији, за 2016. и 2017. годину.

Извештај је доступан на српском језику на следећем линку http://ogp.civicomment.org/serbia-mid-term-report-2016-2018-public-comment, а коментари и сугестије могу се слати на два начина, преко веб странице http://ogp.civicomment.org/serbia-mid-term-report-2016-2018-public-comment или путем е-адресе: dragana.brajovic@mduls.gov.rs

02. март 2018.

ПОДРШКА ИЗБОРНИМ КОМИСИЈАМА И ГРАЂАНИМА ПОВОДОМ ОДРЖАВАЊА ЛОКАЛНИХ ИЗБОРА У БЕОГРАДУ, АРАНЂЕЛОВАЦУ, БОРУ И ГРАДСКОЈ ОПШТИНИ СЕВОЈНО

Министарство државне управе и локалне самоуправе у недељу 4. марта у периоду од 7 до 20 часова организује дежурства и пружање техничке помоћи и информација о уписима у изводима из Јединственог бирачког списка поводом одржавања локалних избора за избор одборника Скупштине града Београда и општина Аранђеловац и Бор, као и за избор одборника Скупштине Градске општине Севојно.

Грађани и чланови изборних Комисија могу добити информације о уписима у изводима из Јединственог бирачког списка на следеће бројеве телефона:
011 / 2641-497
011 / 2686-808
011 / 3620-145

02. март 2018.

ОБАВЕШТЕЊЕ У ВЕЗИ СА ПОЧЕТКОМ ПРИМЕНЕ ЦЕНТРАЛНОГ РЕГИСТРА ФАКТУРА

Одредбама Закона о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама („Службени гласник РС“, број: 119/2012, 68/2015 и 113/2017) уређено је регистровање фактура и других захтева за исплату издате од стране поверилаца у комерцијалним трансакцијама између јавног сектора и привредних субјеката, односно између субјеката јавног сектора, у којима су субјекти јавног сектора дужници, у Централном регистру фактура.

На основу Закона Министарство финансија је донело Правилник о начину и поступку регистровања фактура, односно других захтева за исплату као и начину вођења и садржају Централног регистра фактура („Службени гласник РС“, број: 119/2012, 68/2015 и 113/2017)

Законом је дефинисан Централни регистар фактура као систем који успоставља Министарство финансија - Управа за трезор. Такође, прописана је обавеза повериоца да издате фактуре и друге захтеве за исплату, у комерцијалним трансакцијама у којима су субјекти јавног сектора дужници, пре њиховог достављања дужницима региструју у Централном регистру фактура. Повериоци су дужни да регистроване фактуре, односно друге захтеве за исплату (који у поступку регистрације добијају јединствен идентификациони број), доставе дужницима у року од три дана од дана регистровања са одговарајућом инструкцијом за плаћање.

У вези са наведеним регистровање фактура и других захтева за исплату издатих од стране поверилаца у комерцијалним трансакцијама између јавног сектора и привредних субјеката, односно између субјеката јавног сектора у којима су дужници субјекти јавног сектора, који плаћање врше преко рачуна који се воде код Управе за трезор, примењиваће се почев од 01. марта 2018. године.

У складу са наведеним Министарство државне управе и локалне самоуправе ће као дужник, субјект јавног сектора, измиривати новчане обавезе по фактурама и другим захтевима за исплату само аку су оне исправно регистроване у Централном регистру фактура, а што се утврђује провером унетих података у том регистру.

23. фебруар 2018.

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ГРАЂАНЕ О НАЧИНУ ПРОМЕНЕ ПОДАТАКА У БИРАЧКОМ СПИСКУ

Министарство државне управе и локалне самоуправе обавештава грађане да ово министарство, након закључења бирачког списка (16. фебруар), доноси сва решења о упису или променама података у Јединственом бирачком списку.

Грађани могу извршити проверу података у овој евиденцији непосредно у градској, односно општинској управи у којој имају пребивалиште или електронским путем на званичној интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе https://birackispisak.mduls.gov.rs/javniportal .

Грађани могу подносити захтеве за упис или промену податка у Јединственом бирачком списку како градској/општинској управи по месту пребивалишта, тако и директно Министарству државне управе и локалне самоуправе на посебно прописаном обрасцу који се може преузети у наставку.

Такође, потребно је да уз Захтев приложе и одређена документа, доказе ради остваривања тог права.

Преузмите:

21. фебруар 2018.

ПУБКЛИКАЦИЈА: МЕТОДЕ РАЗВОЈА ЉУДСКИХ РЕСУРСА: КРАТАК ПРЕГЛЕД

 Пубкликација: Методе развоја људских ресурса: кратак преглед

Министарство државне управе и локалне самоуправе је уз подршку Немачке развојне сарадње у Србији, припремило публикацију Методе развоја људских ресурса: кратак преглед, која има за циљ да на квалификован и целовит начин у неопходном обиму представи све облике спровођења стручног усавршавања утврђене новим прописима.

Публикација даје преглед облика реализације програма стручног усавршавања, одређење њиховог места у методама развоја људских ресурса (класичне и савремене методе), као и појединачне карактеристике сваке од тих метода.

Намењена је пре свега, органима, организацијама и лицима одговорним за управљање људским ресурсима у јавној управи, који ће у наредном периоду у припреми програма стручног усавршавања, поред осталог, бити у потреби и да дефинишу најадекватније облике и методе реализације обука.

Погледајте публикацију: Методе развоја људских ресурса: кратак преглед

12. фебруар 2018.

ПОЗИВАМО ДА ДАТЕ СУГЕСТИЈЕ НА АКЦИОНИ ПЛАН ЗА РЕФОРМУ УПРАВЕ ЗА 2018-2020

Посебна радна група за израду текста Нацрта акционог плана за спровођење Стратегије реформе јавне управе у РС за период 2018-2020. године, у коју су укључени представници свих органа државне управе и служби Владе, удружења грађана изабраних преко јавног позива и чланови и посматрачи из појединих независних државних органа је израдила Радну верзију Акционог плана за спровођење Стратегије реформе јавне управе у РС за период 2018-2020. године. У циљу прикупљања коментара и сугестија од шире јавности, Министарство државне управе и локалне самоуправе објављује две недеље јавних online консултације како би додатно унапредити постојећу радну верзију.

Своје коментаре и сугестије можете послати на адресу: ljiljana.uzelac@mduls.gov.rs у периоду од 12. фебруара 2018. године до 28. фебруара 2018. године.

07. фебруар 2018.

ПРОДУЖЕН ПРОЦЕС ЈАВНИХ КОНСУЛТАЦИЈА ЗА ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ
ЗАКОНА О ЗАШТИТНИКУ ГРАЂАНА

Ради прикупљања већег броја коментара и сугестија и спровођења стручнијег и ефикаснијег поступка израде текста Нацрта закона о изменама и допунама Закона о Заштитнику грађана, Министарство државне управе и локалне самоуправе продужава процес јавних online консултација до краја фебруара 2018. године.

Министарство је започело поступак јавних online консултација за полазне основе за измене и допуне овог прописа 6. децембра 2017. године у циљу повећења транспарентности поступка, веће партиципације организација цивилног друштва, стручне јавности и заинтересованих грађана.

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све заинтересоване да учествују у online консултативном процесу, који ће трајати до 28. фебруара 2018. године. Полазне основе можете преузети са веб презентације министарства, у делу Јавне расправе и консултације, а своје коментаре и сугестије можете послати на адресу prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Након окончања електронских консултација Министарство државне управе и локалне самоуправе ће анализирати све примедбе, предлоге и сугестије учесника и извештај објавити на интернет презентацији Министарства http://www.mduls.gov.rs

06. фебруар 2018.

ПОЗИВ ЗА ИЗРАЖАВАЊЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНОСТИ ЗА ИДЕНТИФИКОВАЊЕ СТРУЧЊАКА/ЕКСПЕРАТА У ОБЛАСТИМА У ВЕЗИ СА УПРАВЉАЊЕМ ИМОВИНОМ НА ЛОКАЛНОМ НИВОУ У ОКВИРУ КОМПОНЕНТЕ 1 ПРОГРАМА EXCHANGE 5

У оквиру прве компоненте пете фазе Програма Exchange 5, који финансира Европска унија кроз Национални програм ИПА 2014, Стална конференција градова и општина - Савез градова и општина Србије (СКГО) објављује отворени позив за изражавање заинтересованости за избор стручњака/експерата у областима у вези са управљањем имовином на локалном нивоу.

Носилац Програма је Министарство државне управе и локалне самоуправе а имплементацију Програма спроводи СКГО. Програм се реализује од априла 2017. године у предвиђеном трајању од 36 месеци.

Рок за достављање пријава којима се изражава заинтересованост за будући ангажман је 15. фебруар 2018. године до 24.00 часа.

Више информација о позиву доступно је на интернет презентацији Сталне конференције градова и општина (СКГО) http://www.skgo.org/contests/176 или ОВДЕ

05. фебруар 2018.

ПОДРШКА ЈАВНИМ СЛУЖБАМА У ПРИПРЕМИ ПРАВИЛНИКА О СИСТЕМАТИЗАЦИЈИ У СКЛАДУ СА КАТАЛОГОМ РАДНИХ МЕСТА

У циљу подршке запосленима у јавним службама за уподобљавање радних места у Правилницима о организацији и систематизацији послова са радним местима из Каталога радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору („Сл. гласник РС“, бр.6/18), Министарство државне управе и локалне самоуправе у сарадњи са ресорним министарствима, организацијама обавезног социјалног осигурања и правним лицима која се оснивају или делују у складу са прописама о јавним службама, делегирали су представнике из својих организационих јединица.

Лица за пружање подршке јавним службама за израду Правилника о органиазацији и систематизацији послова, и то за:

радна места пратећих помоћно техничких послова:

- Александра Бранковић - Министарство државне управе и локалне самоуправе

- контакт телефон: 011 2685 397, 064 8177 496

- е-адреса: katalogradnihmesta@mduls.gov.rs

радна места у здравству:

- др Мира Вучевић - Министарство здравља

- контакт телефон 011 2656 399

- Драга Алекс

- контакт телефон 064 8811 378

- email katalog.zdravstvo@zdravlje.gov.rs

радна места у култури и информисању:

» Сектор за културно наслеђе:

- Весна Марицки Остојић - Министарство културе и информисања, виши саветник

- контакт телефон: 064 670 5307

- е-адреса: vesna.maricki.ostojic@kultura.gov.rs

» Сектор савременог стваралаштва и креативних индустрија:

- Ђурђијана Јовановић - Министарство културе и информисања, самостални саветник

- контакт телефон: 064 670 5316

- е-адреса: djurdjijana.jovanovic@kultura.gov.rs

радна места у организацијама обавезног социјалног осигурања:

» Централни регистар обавезног социјалног осигурања

- Душица Шоргић, помоћник директора за послове регистра

- контакт телефон: 011 2856247, 064 8027 962

- е–адреса: dusica.sorgic@croso.rs

- Оливера Павловић, начелник одељења

- контакт телефон: 011 2856238, 064 8027 952

- е–адреса: olivera.pavlovic@croso.rs

- Биљана Крсмановић, помоћник директора за финансијско - материјалне послове

- контакт телефон: 011 2856 238, 064 8027 956

- е–адреса: biljana.krsmanovic@croso.rs

» Републички фонд за пензијско и инвалидско осигурање

- Гордана Богојевић, начелник Одељења за људске ресурсе у Дирекцији Републичког фонда за пензијско и инвалидско осигурање

- контакт телефон: 063 699 135

- е-адреса: gordana.bogojevic@pio.rs

- Светлана Пантовић, директор Сектора за правне и опште послове у Дирекцији Покрајинског фонда за пензијско и инвалидско осигурање

- контакт телефон: 021 4877 770

- е-адреса: svetlana.pantovic@pio.rs

» Републички фонд здравственог осигурања

- Предраг Шћепановић, директор Сектора за људске ресурсе

- е-адреса: predrag.scepanovic@rfzo.rs

» Национална служба за запошљавање

- Јелицу Војновић, директор Сектора за људске ресусре

- контакт телефон: 064 8107 271

- е-адреса: jelica.vojinovic@nsz.gov.rs

- Снежану Цветиновић, начелник одељења за радне односе

- контакт телефон: 064 8107 170,

- е-адреса: snezana.cvetinovic@nsz.gov.rs

- Ану Хрбуд Сегењ, начелник одељења за стручно усавршавање и оспособљавање

- контакт телефон: 064 8107 145

- е-адреса: anu.hrbud.segenj@nsz.gov.rs

радна места у просвети:

» Сектор за предшколско и основно образовање и васпитање:

- др Славица Јашић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3613166, 363 1906

- е-адреса: slavica.jasic@mpn.gov.rs

- Љиљана Симовић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3613166, 363 1906

- е-адреса: ljiljana.simovic@mpn.gov.rs

- Љиљана Маролт, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3615 034, 363 1790

- е-адреса: ljiljana.marolt@mpn.gov.rs

- Љиљана Дељанин, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3615 034, 363 1790

- е-адреса: ljiljana.deljanin@mpn.gov.rs

» Сектор за високо образовање:

- Снежана Ружић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3622 378; 363 1909

- е-адреса: snezana.ruzic@mpn.gov.rs

» Сектор за ученички и студентски стандард и инвестиције:

- Тамара Николић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 2403 036; 2403 320

- е-адреса: tamara.nikolic@mpn.gov.rs

» Сектор за средње образовање и васпитање и образовање одраслих:

- Драган Маринчић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

- контакт телефон: 011 3616 547; 363 1462

- е-адреса: dragan.marincic@mpn.gov.rs

радна места у социјалној заштити

- Невена Јанаћковић, Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална заштита

- контакт телефон: 011 3616 254

- е-адреса: nevena.janackovic@minrsz.gov.rs

- Љиљана Ђуретић, Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална заштита

- контакт телефон: 011 3616 254

- е-адреса: ljiljana.djuretic@minrsz.gov.rs

радна места у спорту

- Славка Лакићевић, Министарство омладине и спорта, в.д секретар министарства

- контакт телефон: 011 3117 099

- е–адреса: slavka.lakicevic@mos.gov.rs

- Боривој Јанковић, Министарство омладине и спорта, начелник Одељења у Секретаријату

- контакт телефон: 011 3111 975

- е-адреса: bora.jankovic@mos.gov.rs

радна места у туризму

- Ивана Дедијер, Министарство трговине, туризма и телекомуникација

- контакт телефон: 063 8189 771, 011 3619 733

- е–адреса: ivana.dedijer@mtt.gov.rs

радна места у Акредитационом телу Србије

- Јован Симић, руководилац Одељења за финансијске, правне и опште послове

- контакт телефон: 011 3130 375, 064 8872 804,

- е–адреса: jovan.simic@ats.rs

- Ненад Цветковић, шеф Одсека за правне послове

- контакт телефон: 011 3130 378, 064 8872 841

- е–адреса: nenad.cvetkovic@ats.rs

радна места у Институту за стандардизацију Србије

- Јелена Дојчин, Руководилац одељења за правне, финансијске и опште послове

- контакт телефон: 011 3409 344

- е–адреса: jelena.dojscin@iss.rs

радна места у Правосудној академији

- Гордана Паулић, Секретар

- контакт телефон: 011 2184 030

- е–адреса: gordana.paulic@pars.rs

радна места у Фонду солидарности

- Весна Веселиновић

- контакт телефон: 011 21 21 970, 21 21 971

- е-адреса: vesna.veselinovic@fs.gov.rs

05. фебруар 2018.

МИНИСТАРСТВО ЗАПОЧИЊЕ ПОСТУПАК ЈАВНИХ КОНСУЛТАЦИЈА ЗА ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ ЗАКОНА О СЛОБОДНОМ ПРИСТУПУ ИНФОРМАЦИЈАМА ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА

Акционим планом за преговарачко Поглавље 23 – Правосуђе и основна права предвиђена је обавеза доношења измена и допуна Закона о слободном приступу информацијама од јавног значаја. Као носилац поменуте активности, Министарство државне управе и локалне самоуправе формирало је Посебну радну групу за припрему текста Нацрта закона о изменама и допунама Закона о слободном приступу информацијама од јавног значаја.

Радна група, састављена од представника Министарства државне управе и локалне самоуправе, Министарства финансија, Министарства правде, Републичког секретаријата за законодавство, Републичког секретаријата за јавне политике и Народне Скупштине РС, установила je полазне основе за израду наведених измена закона, које можете преузети ОВДЕ и договорила даље активности у раду.

Од почетка рада Министарство државне управе и локалне самоуправе има стручно-техничку подршку експерата SIGMA, који су кроз своје анализе и коментаре допринели изради полазних основа и унапредили поступак анализе ефеката прописа.

У изради тескта полазних основа остварена је сарадња са Службом Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности.

Министарство започиње поступак јавних online консултација за полазне основе за измене и допуне наведеног закона, са циљем прикупљања коментара и сугестија који ћe додатно унапредити постојећи правни оквир.

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све заинтересоване да учествују у консултативном процесу, у периоду од 05. фебруара 2018. године до 15. фебруара 2018. године. Своје коментаре и сугестије можете послати на адресу prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Након окончања електронских консултација Министарство државне управе и локалне самоуправе ће анализирати све примедбе, предлоге и сугестије учесника и извештај објавити на интернет презентацији Министарства www.mduls.gov.rs

31. јануар 2018.

На основу члана 68. став 1., а у вези са чланом 54. став 1. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14 и 94/17), члана 17. став 2. и члана 20. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 41/07 - пречишћени текст и 109/09), Служба за управљање кадровима оглашава

 

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА

 

Орган у коме се попуњава положај:

Министарство државне управе и локалне самоуправе, Београд

Положај који се попуњава:

Помоћник министра- руководилац Сектора за људска и мањинска права и слободе у Министарству државне управе и локалне самоуправе – положај у трећој групи

Опис послова: Руководи и координира рад Сектора; планира, усмерава и надзире рад Сектора; остварује сарадњу из делокруга Сектора са другим органима; обавља најсложеније послове из делокруга Сектора; координира и сарађује са органима, организацијама и институцијама јавне управе и организацијама цивилног друштва из делокруга Сектора; обавља и друге послове по налогу министра.

Услови:
 стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 9 година радног искуства у струци; познавање рада на рачунару; држављанство Републике Србије; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.

У изборном поступку проверавају се: познавање области из делокруга Сектора за људска и мањинска права и слободеу Министарству државне управе и локалне самоуправе; стручна оспособљеност за рад на положају и вештина комуникације - увидом у податке из пријаве и разговором; познавање рада на рачунару – практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару; вештинa аналитичког резоновања и логичког закључивања, организационе способности и вештина руковођења - посредно, путем стандардизованих тестова.

Трајање рада на положају и место рада: рад на положају траје пет година, а место рада је Београд, ул. Бирчанинова бр. 6.

Рок за подношење пријаве на конкурс:8 дана. Рок почиње да тече наредног дана од дана када је конкурс оглашен у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

Садржина пријаве на конкурс: Пријава на конкурс садржи: име и презиме кандидата, датум и место рођења, адресу становања, контакт телефон, податке о образовању, податке о врсти и дужини радног искуства с кратким описом послова на којима је кандидат радио до подношења пријаве на конкурс и одговорности на тим пословима, податке о стручном усавршавању и податке о посебним областима знања. Пријава на конкурс мора бити својеручно потписана. 

Докази који се прилажу уз пријаву на јавни конкурс: уверењe о држављанству; извод из матичне књиге рођених; диплома о стручној спреми; исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство); уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (лица са положеним правосудним испитом уместо уверења о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима достављају уверење о положеном правосудном испиту) и доказ о познавању рада на рачунару.

Лице које нема положен државни стручни испит, може да поднесе пријаву на конкурс с тим што је дужно да пријави полагање тог испита у Министарству државне управе и локалне самоуправе у року од 5 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс и да Служби за управљање кадровима достави доказ о положеном државном стручном испиту у року од 20 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс за попуњавање положаја.

Лице које не достави писани доказ о познавању рада на рачунару подлеже практичној провери вештине рада на рачунару.

Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/2016) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.

Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.

Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандитат учинити сам.

Пример изјаве се налази на сајту Службе за управљање кадровима.

Адреса на коју се подносе пријаве за конкурс: Влада, Служба за управљање кадровима, 11070 Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2, са назнаком „За јавни конкурс - попуњавање положаја (навести назив положаја за који се подноси пријава)”.

Лице задужено за давање обавештења о конкурсу, у периоду од 10–12 часова: Дуња Даниловић, тел. 011/313-09-69, Служба за управљање кадровима.

Напомена:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви тражени докази у оригиналу или фотокопији овереној код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао), биће одбачене. Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Овај оглас објављује се на интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе, на интернет страници Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на огласној табли, интернет страници и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

У Служби за управљање кадровима може се извршити увид у акт о систематизацији послова у органу у ком се попуњава положај који je предмет овог конкурса.

Термини који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду подразумевају природни мушки и женски род лица на које се односе.

29. јануар 2018.

ЈАВНИ ПОЗИВ

Министарство државне урпаве и локалне самоуправе оглашава јавни позив за ангажовање лица уговорoм о обављању привремених и повремених послова за следеће:

1. Спровођење поступака јавних набавки и израда документације у вези са набавкама за потребе Министарства државне управе и локалне самоуправе; провера и праћење усклађености спровођења поступака јавних набавки са законским прописима из ове области; контролу правилног спровођења уговора након спроведених поступака јавних набавки – 1 извршилац.

Период ангажовања
Уговор о привременим и повременим пословима се може закључити на период до 120 радних дана са незапосленим лицем, запосленим који ради непуно радно време – до пуног радног времена или са корисником старосне пензије (у складу са одредбом члана 197. Закона о раду („Службени гласник РС“ бр. 24/05, 61/05, 54/09, 32/13, 75/14, 13/17-УС и 113/17)).

Услови ангажовања
Кандидат треба да поседује стечено високо образовање из научне области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 3 године радног искуства, познавање поступака јавних набавки, познавање рада на рачунару.

Накнада
Месечна накнада за обављање послова наведених у овом јавном позиву је 45.000,00 динара, без пореза и доприноса.

Начин подношења пријава
Пријаве се подносе путем електронске поште на е-адресу marija.radovanovic@mduls.gov.rs у року од осам дана од дана објављивања јавног позива на интернет страни Министарства државне управе и локалне самоуправе. Благовременим ће се сматрати све пријаве које стигну до последњег дана наведеног рока, односно до 6. феруара 2018. године у 23,59 сати.

Садржај пријаве
Заинтересована лица достављају своју радну биографију која, поред личних података (име, презиме, година рођења, адреса и место пребивалишта, број телефона) треба да садржи податке о образовању, податке о стручном усавршавању, податке о посебним областима знања.

Избор кандидата
Након истека рока за достављање пријава, кандидати који испуњавају услове из јавног позива, биће позвани на усмени разговор. Кандидати ће бити накнадно обавештени о датумима и времену тестирања и одржавања разговора телефонским путем. Тестирање и разговор ће се обавити у просторијама Министарства државне управе и локалне самоуправе, Ул. Бирчанинова 6, Београд.

Кандидати који буду позвани на разговор, у обавези су да доставе оригинал или оверену фотокопију доказа о стеченом образовању и доказа о радном искуству.

25. јануар 2018.

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У ЈАВНОЈ РАСПРАВИО НАЦРТУ ЗАКОНА О ИЗМЕНАМА И ДОПУНАМА ЗАКОНА О МАТИЧНИМ КЊИГАМА

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све грађане, као и стручну јавност да се упознају са радним текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о матичним књигама (у даљем тексту: Нацрт закона) и да дају предлоге, сугестије и коментаре.

Јавна расправа о Нацрту закона одржаће се од 29. јануара до 19. фебруара 2018. године. Учесници у јавној расправи су представници државних органа, органа државне управе, јединица локалне самоуправе, јавних установа и јавних служби, привреде, академске стручне јавности, невладиног сектора, као и друге заинтересоване стране.Предлози, сугестије, иницијативе и коментари достављају се Министарству државне управе и локалне самоуправе путем електронске поште на адресу: maticneknjigeiregistri@mduls.gov.rs или на адресу Министарства државне управе и локалне самоуправе, Београд, Бирчанинова 6, са напоменом: ,,За јавну расправу о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о матичним књигама“.

Предлози, сугестије и коментари достављају се на обрасцу који се може преузети уз текст Нацрта закона. У оквиру спровођења јавне расправе биће одржан Округли сто, 13. фебруара 2018. године у Београду, Kлуб посланика, у Толстојевој 2, са почетком у 13.00 часова, на којем ће бити представљен текст Нацрта закона.

Заинтересовани учешће на Округлом столу треба да пријаве на електронску пошту biljana.petkovic@mduls.gov.rs, најкасније до 9. фебруара 2018. године, ради најаве уласка у зграду Палате Србије. По окончању Јавне расправе, Министарство државне управе и локалне самоуправе ће сачинити извештај о одржаној јавној расправи и у року од 15 дана од окончања јавне расправе исти објавити на интернет презентацији Министарства и Порталу е-управе.

Саставни део овог јавног позива је Програм јавне расправе са радним текстом Нацрта закона о изменама и допунама Закона о матичним књигама сa oбразложењем, који је Закључком о спровођењу јавне расправе о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о матичним књигама одредио Одбор за правни систем и државне органе.

Детаље позива и пратећа документа погледајте испод.

16. јануар 2018.

ПОЗИВ ГРAЂАНИМА ДА ПРОВЕРЕ ДА ЛИ СУ УПИСАНИ У ЈЕДИНСТВЕНИ БИРАЧКИ СПИСАК

Министарство државне управе и локалне самоуправе позива све грађанке и грађане који су пријављени на територији Београда, Аранђеловца, Бора и градске општине Севојно и да на време провере да ли су уписани у Јединствени бирачки списак и ако јесу, да ли су им уписани тачни лични подаци, како би могли да остваре право гласа на расписаним локалним изборима за одборнике скупштине града и општина који ће бити одржани 4. марта 2018. године.

Право на увид у бирачки списак има сваки грађанин у циљу провере личних података уписаних у бирачки списак и може се извршити непосредно у општинској, односно градској управи у којој грађанин има пребивалиште, као и електронским путем на званичној интернет страници Министарства – https://birackispisak.mduls.gov.rs/javniportal

Јединствени бирачки списак (ЈБС) је јавна исправа у којој се води јединствена евиденција држављана Републике Србије који имају бирачко право. Води се путем савремених технологија, као електронска база података и свакодневно се ажурира по јединственој методологији.

ЈБС води Министарство државне управе и локалне самоуправе, док ажурирање бирачког списка за подручје јединице локалне самоуправе врши општинска, односно градска управа. Ажурирање дела бирачког списка за подручје јединице локалне самоуправе од стране општинске односно градске управе обухвата: упис, брисање, измене, допуне или исправке по службеној дужности или на захтев грађана, о чему се доноси одговарајуће решење.

Упис у бирачки списак је услов за остваривање бирачког права, а бирач може бити само једном уписан у бирачки списак.

У бирачки списак уписују се пунолетни и пословно способни држављани Републике Србије односно лица која имају бирачко право – према месту пребивалишта.

Поступак уписа, промена (измена, допуна или исправка) и брисања из бирачког списка спроводи се по службеној дужности или на захтев грађана. Грађанин захтев за промену у бирачком списку подноси општинској односно градској управи по месту његовог пребивалишта.

Свака промена у бирачком списку мора да се заснива на подацима из матичних књига, других службених евиденција и јавних исправа (нпр. изводи из матичних књига рођених, венчаних или умрлих, лична карта, доказ о пребивалишту, уверење о држављанству, правноснажно решење о враћању пословне способности) о чему одговарајуће решење до закључења бирачког списка (15 дана пре дана избора, односно 16. фебруара 2018. године) доноси општинска односно градска управа, а од закључења бирачког списка па све до 72 часа пре дана избора решење доноси Министарство.

Подносилац захтева може на решење општинске односно градске управе поднети жалбу Министарству државне управе и локалне самоуправе у року од 24 часа од дана када је решење примио, а против решења Министарства може се поднети тужба Управном суду у року од 24 часа од дана када је решење примљено.

16. јануар 2018.

ИЗБОР СТРУЧЊАКА/ЕКСПЕРАТА У ОБЛАСТИ ПРОГРАМСКОГ БУЏЕТИРАЊА И СТРАТЕШКОГ ПЛАНИРАЊА ЗА ДИРЕКТНУ ПОДРШКУ ЛОКАЛНИМ САМОУПРАВАМА У ОКВИРУ КОМПОНЕНТЕ 2 ПРОГРАМА EXCHANGE 5

У оквиру компоненте 2 Програма Exchange 5 који финансира Европска унија кроз Национални програм ИПА 2014, Стална конференција градова и општина - Савез градова и општина Србије (СКГО) објављује отворени позив за изражавање заинтересованости за избор стручњака/експерата у области програмског буџетирања и стратешког планирања за директну подршку локалним самоуправама.

Носилац Програма је Министарство државне управе и локалне самоуправе а имплементацију Програма спроводи СКГО. Програм се реализује од априла 2017. године у предвиђеном трајању од 36 месеци.

Више информација о позиву доступно је на интернет презентацији СКГО, линк: http://www.skgo.org/contests/174

11. јануар 2018.

УСВОЈЕНЕ ИЗМЕНЕ КАТАЛОГА РАДНИХ МЕСТА У ЈАВНИМ СЛУЖБАМА И ДРУГИМ ОРГАНИЗАЦИЈАМА

На седници Владе Републике Србије 28. децембра 2017. године усвојен је измењен Каталог радних места у јавним службама и другим организацијама у јавном сектору. Измене су условљене изменама и допунама закона којима се уређује делатност јавних служби (Закон о високом образовању и Закон о предшколском васпитању и образовању), изменама и допунама Закона о систему плата запослених у јавном сектору, као и предлога и иницијатива за измене Каталога које су прикупљене током консултација.

Каталог радних места, првобитно усвојен 27. јула прошле године, има за циљ да утврди основне елементе који се односе на назив радног места, општи – типични опис послова који се обављају на одговарајућем радном месту, стручну спрему, односно ниво образовања, као и додатна знања, положене одговарајуће испите, односно радно искуство које је потребно за обављање послова у области рада јавних служби. Прецизније говорећи, под јавним службама обухваћеним Каталогом мисли се на здравство, просвету, културу, социјалну заштиту, спорт, туризам и организације обавезног социјалног осигурања, као и друге јавне службе које су индиректни или директни корисници буџета РС. Каталог подразумева и радна места пратећих и помоћно-техничких послова у јавном сектору.

 

  • ИЗМЕНЕ КАТАЛОГА РАДНИХ МЕСТА У ЈАВНИМ СЛУЖБАМА И ДРУГИМ ОРГАНИЗАЦИЈАМА

Погледајте архиву

 Врх стране
 Провера уписа у Посебан бирачки списак   Избори за националне савете националних мањина 2018   Конкурс за доделу средстава из буџетског фонда за националне мањине  Адресни регистар  Узми рачун и победи!  Провера уписа у Јединствени бирачки списак  е Управа  Јавне расправе и консултације  Информациони систем еЗУП  Модели административних поступака на локалном нивоу  Савет за стручно усавршавање запослених у ЈЛС   Усклађивање посебних закона са ЗУП-ом  Партнерство за отворену управу  Реформа јавне управе  Инспекцијски надзор  Јавне набавке  Испити  Управљање променама