MENI

Naslovna » Aktivnosti » Obaveštenja

Obaveštenja

20. april 2018.

RADNA VERZIJA PREDLOGA UREDBE O IZMENAMA I DOPUNAMA UREDBE O KATALOGU RADNIH MESTA U JAVNIM SLUŽBAMA I DRUGIM ORGANIZACIJAMA U JAVNOM SEKTORU

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, u saradnji sa resornim ministarstvima, pripremilo je radnu verziju Predloga uredbe o izmenama i dopunama Uredbe o Katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru.

Ministarstvo poziva sve institucije, sindikalne organizacije, ustanove da se upoznaju sa izmenama i dopunama Kataloga radnih mesta i eventualne sugestije dostave na mejl adresu:Katalogradnihmesta@mduls.gov.rs

Predlog uredbe o izmenama i dopunama Uredbe o Katalogu radnih mesta u javnim službama pogledajte OVDE

Pregled izmena i dopuna uredbe pogledajte OVDE

04. april 2018.

JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima (,,Službeni glasnik RS”, br. 79/05, 81/05 - ispravka, 83/05 - ispravka, 64/07, 67/07 - ispravka, 116/08, 104/09, 99/14 i 94/17) člana 17. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS“, br. 41/07 - prečišćen tekst i 109/09) i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje 51 Broj: 112-11605/2017 od 28. novembra 2017. godine, oglašava

JAVNI KONKURS
ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH
MESTA U MINISTARSTVU DRŽAVNE UPRAVE I
LOKALNE SAMOUPRAVE

04. april 2018.

JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE - UPRAVNOM INSPEKTORATU

Na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima („Službeni glasnik RS”, br. 79/05, 81/05-ispravka, 83/05-ispravka, 64/07, 67/07-ispravka, 116/08, 104/09, 99/14 i 94/17), člana 17. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS”, br. 41/07-prečišćen tekst i 109/09) i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj: 112-9364/2017 od 29. septembra 2017. godine, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave - Upravni inspektorat oglašava

JAVNI KONKURS
ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH
MESTA U MINISTARSTVU DRŽAVNE UPRAVE I
LOKALNE SAMOUPRAVE - UPRAVNOM INSPEKTORATU

29. mart 2018.

POZIV ZA UČEŠĆE U JAVNOJ RASPRAVI O NACRTU ZAKONA O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O NACIONALNIM SAVETIMA NACIONALNIH MANjINA

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve građane, kao i stručnu javnost da se upoznaju sa tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o nacionalnim savetima nacionalnih manjina (u daljem tekstu: Nacrt zakona) i da daju predloge, sugestije i komentare.

Javna rasprava o Nacrtu zakona održaće se u periodu od 29. marta do 18. aprila 2018. godine.

Predlozi, sugestije, inicijative i komentari dostavljaju se Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave, na obrascu koji se može preuzeti uz tekst Nacrta zakona, putem elektronske pošte na adresu: miroslav.raskovic@mduls.gov.rs ili na adresu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova 6, sa napomenom: ,,Za javnu raspravu o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama Zakona o nacionalnim savetima nacionalnih manjina“.

Po okončanju javne rasprave Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave će analizirati sve primedbe, predloge i sugestije učesnika u javnoj raspravi i na osnovu toga sačiniti izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi i u roku od 15 dana od dana okončanja javne rasprave isti objaviti na internet stranici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i portalu e-uprava.

Sastavni deo ovog javnog poziva je Program javne rasprave sa tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o nacionalnim savetima nacionalnih manjina sa obrazloženjem, koji je Zaključkom o sprovođenju javne rasprave o Nacrtu zakona odredio Odbor za pravni sistem i državne organe.

Detalje poziva i prateća dokumenta pogledajte ispod.

22. mart 2018.

POZIV ZA UČEŠĆE U JAVNOJ RASPRAVI O NACRTU ZAKONA O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O SLOBODNOM PRISTUPU INFORMACIJAMA OD JAVNOG ZNAČAJA

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve građane, kao i stručnu javnost da se upoznaju sa tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja (u daljem tekstu: Nacrt zakona) i da daju predloge, sugestije i komentare.

Javna rasprava o Nacrtu zakona održaće se u periodu od 22. marta 2018. godine do 19. aprila 2018. godine.

Predlozi, sugestije, inicijative i komentari dostavljaju se Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave, na obrascu koji se može preuzeti uz tekst Nacrta zakona, putem elektronske pošte na adresu: prava.slobode.registri@mduls.gov.rs ili na adresu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova 6, sa napomenom: ,,Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja“.

Sastavni deo ovog javnog poziva je Program javne rasprave sa tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja sa obrazloženjem i pregledom odredaba koje se menjaju.

Prateća dokumenta pogledajte ispod.

20. mart 2018.

U NEDELjU DEŽURAMO!

Spisak kontakt telefona Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave preko kojih građani, u nedelju 25. marta u periodu od 7 do 20 časova povodom održavanja lokalnih izbora za izbor odbornika Skupštine opštine Smederevska Palanka, mogu dobiti informacije o upisima u izvodima iz Jedinstvenog biračkog spiska:
011 / 2641-497
011 / 3620-145

19. mart 2018.

GRAĐANSKI VODIČ KROZ ODLUKU O BUDžETU LOKALNIH SAMOUPRAVA ZA 2018.

 Građanski vodič kroz Odluku o budžetu lokalnih samouprava za 2018.

U skladu sa preporukom iz Uputstva za pripremu Odluke o budžetu lokalne vlasti Ministarstva finansija, a u okviru sprovođenja Programa „Exchange5“ koji finansira Evropska unija, a sprovodi Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Stalna konferencija gradova i opština izradila je model Građanskog vodiča kroz Odluku o budžetu lokalnih samouprava za 2018. godinu i prateće pomoćne dokumente.

Vodič za građane kroz Odluku o budžetu je dokument koji na jasan i lako razumljiv način objašnjava u koje svrhe se koriste javna budžetska sredstva i ima za cilj da informiše građane, da ih zainteresuje da učestvuju u procesu planiranja, raspodele budžeta i da prate kako se budžet troši. Model vodiča predstavlja samo primer strukture prikazivanja najvažnijih budžetskih informacija od interesa za građane i kao takav podložan je promenama i prilagođavanju u skladu sa potrebama konkretnog grada/opštine.

Naime, uočeno je da srazmerno mali broj lokalnih samouprava izrađuje i objavljuje tzv. građanske budžete. Sa druge strane, dobra praksa i principi transparentnosti i otvorenosti budžeta nalažu da bi građanske vodiče kroz odluke o budžetu trebalo da pripremaju sve lokalne samouprave.

Pozivamo sve lokalne samouprave koje to već nisu učinile, da na osnovu predloženog modela izrade Vodiče za građane kroz Odluku o budžetu za 2018. godinu. Nadamo se da ćemo u narednom periodu zajednički postići da sve LS izrađuju ovu vrstu dokumenta.

Preuzmite

15. mart 2018.

PARTNERSTVO ZA OTVORENU UPRAVU: PRIVREMENI IZVEŠTAJ O SRBIJI I POZIV
ZA DOSTAVLjANjE KOMENTARA

Mehanizam za nezavisno izveštavanje Partnerstva za otvorenu upravu poziva sve zainteresovane strane da se do 19. marta 2018. godine aktivno uključe u javne konsultacije o izveštaju o ispunjenju drugog Akcionog plana za sprovođenje inicijative Partnerstvo za otvorenu upravu u Republici Srbiji, za 2016. i 2017. godinu.

Izveštaj je dostupan na srpskom jeziku na sledećem linku http://ogp.civicomment.org/serbia-mid-term-report-2016-2018-public-comment, a komentari i sugestije mogu se slati na dva načina, preko veb stranice http://ogp.civicomment.org/serbia-mid-term-report-2016-2018-public-comment ili putem e-adrese: dragana.brajovic@mduls.gov.rs

02. mart 2018.

PODRŠKA IZBORNIM KOMISIJAMA I GRAĐANIMA POVODOM ODRŽAVANjA LOKALNIH IZBORA U BEOGRADU, ARANĐELOVACU, BORU I GRADSKOJ OPŠTINI SEVOJNO

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave u nedelju 4. marta u periodu od 7 do 20 časova organizuje dežurstva i pružanje tehničke pomoći i informacija o upisima u izvodima iz Jedinstvenog biračkog spiska povodom održavanja lokalnih izbora za izbor odbornika Skupštine grada Beograda i opština Aranđelovac i Bor, kao i za izbor odbornika Skupštine Gradske opštine Sevojno.

Građani i članovi izbornih Komisija mogu dobiti informacije o upisima u izvodima iz Jedinstvenog biračkog spiska na sledeće brojeve telefona:
011 / 2641-497
011 / 2686-808
011 / 3620-145

02. mart 2018.

OBAVEŠTENjE U VEZI SA POČETKOM PRIMENE CENTRALNOG REGISTRA FAKTURA

Odredbama Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama („Službeni glasnik RS“, broj: 119/2012, 68/2015 i 113/2017) uređeno je registrovanje faktura i drugih zahteva za isplatu izdate od strane poverilaca u komercijalnim transakcijama između javnog sektora i privrednih subjekata, odnosno između subjekata javnog sektora, u kojima su subjekti javnog sektora dužnici, u Centralnom registru faktura.

Na osnovu Zakona Ministarstvo finansija je donelo Pravilnik o načinu i postupku registrovanja faktura, odnosno drugih zahteva za isplatu kao i načinu vođenja i sadržaju Centralnog registra faktura („Službeni glasnik RS“, broj: 119/2012, 68/2015 i 113/2017)

Zakonom je definisan Centralni registar faktura kao sistem koji uspostavlja Ministarstvo finansija - Uprava za trezor. Takođe, propisana je obaveza poverioca da izdate fakture i druge zahteve za isplatu, u komercijalnim transakcijama u kojima su subjekti javnog sektora dužnici, pre njihovog dostavljanja dužnicima registruju u Centralnom registru faktura. Poverioci su dužni da registrovane fakture, odnosno druge zahteve za isplatu (koji u postupku registracije dobijaju jedinstven identifikacioni broj), dostave dužnicima u roku od tri dana od dana registrovanja sa odgovarajućom instrukcijom za plaćanje.

U vezi sa navedenim registrovanje faktura i drugih zahteva za isplatu izdatih od strane poverilaca u komercijalnim transakcijama između javnog sektora i privrednih subjekata, odnosno između subjekata javnog sektora u kojima su dužnici subjekti javnog sektora, koji plaćanje vrše preko računa koji se vode kod Uprave za trezor, primenjivaće se počev od 01. marta 2018. godine.

U skladu sa navedenim Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave će kao dužnik, subjekt javnog sektora, izmirivati novčane obaveze po fakturama i drugim zahtevima za isplatu samo aku su one ispravno registrovane u Centralnom registru faktura, a što se utvrđuje proverom unetih podataka u tom registru.

23. februar 2018.

OBAVEŠTENjE ZA GRAĐANE O NAČINU PROMENE PODATAKA U BIRAČKOM SPISKU

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave obaveštava građane da ovo ministarstvo, nakon zaključenja biračkog spiska (16. februar), donosi sva rešenja o upisu ili promenama podataka u Jedinstvenom biračkom spisku.

Građani mogu izvršiti proveru podataka u ovoj evidenciji neposredno u gradskoj, odnosno opštinskoj upravi u kojoj imaju prebivalište ili elektronskim putem na zvaničnoj internet stranici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave https://birackispisak.mduls.gov.rs/javniportal.

Građani mogu podnositi zahteve za upis ili promenu podatka u Jedinstvenom biračkom spisku kako gradskoj/opštinskoj upravi po mestu prebivališta, tako i direktno Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave na posebno propisanom obrascu koji se može preuzeti u nastavku.

Takođe, potrebno je da uz Zahtev prilože i određena dokumenta, dokaze radi ostvarivanja tog prava.

Preuzmite:

21. februar 2018.

PUBKLIKACIJA: METODE RAZVOJA LjUDSKIH RESURSA: KRATAK PREGLED

 Pubklikacija: Metode razvoja ljudskih resursa: kratak pregled

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave je uz podršku Nemačke razvojne saradnje u Srbiji, pripremilo publikaciju Metode razvoja ljudskih resursa: kratak pregled, koja ima za cilj da na kvalifikovan i celovit način u neophodnom obimu predstavi sve oblike sprovođenja stručnog usavršavanja utvrđene novim propisima.

Publikacija daje pregled oblika realizacije programa stručnog usavršavanja, određenje njihovog mesta u metodama razvoja ljudskih resursa (klasične i savremene metode), kao i pojedinačne karakteristike svake od tih metoda.

Namenjena je pre svega, organima, organizacijama i licima odgovornim za upravljanje ljudskim resursima u javnoj upravi, koji će u narednom periodu u pripremi programa stručnog usavršavanja, pored ostalog, biti u potrebi i da definišu najadekvatnije oblike i metode realizacije obuka.

Pogledajte publikaciju: Metode razvoja ljudskih resursa: kratak pregled

12. februar 2018.

POZIVAMO DA DATE SUGESTIJE NA AKCIONI PLAN ZA REFORMU UPRAVE ZA 2018-2020

Posebna radna grupa za izradu teksta Nacrta akcionog plana za sprovođenje Strategije reforme javne uprave u RS za period 2018-2020. godine, u koju su uključeni predstavnici svih organa državne uprave i službi Vlade, udruženja građana izabranih preko javnog poziva i članovi i posmatrači iz pojedinih nezavisnih državnih organa je izradila Radnu verziju Akcionog plana za sprovođenje Strategije reforme javne uprave u RS za period 2018-2020. godine. U cilju prikupljanja komentara i sugestija od šire javnosti, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave objavljuje dve nedelje javnih online konsultacije kako bi dodatno unaprediti postojeću radnu verziju.

Svoje komentare i sugestije možete poslati na adresu: ljiljana.uzelac@mduls.gov.rs u periodu od 12. februara 2018. godine do 28. februara 2018. godine.

07. februar 2018.

PRODUŽEN PROCES JAVNIH KONSULTACIJA ZA IZMENE I DOPUNE ZAKONA O ZAŠTITNIKU GRAĐANA

Radi prikupljanja većeg broja komentara i sugestija i sprovođenja stručnijeg i efikasnijeg postupka izrade teksta Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o Zaštitniku građana, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave produžava proces javnih online konsultacija do kraja februara 2018. godine.

Ministarstvo je započelo postupak javnih online konsultacija za polazne osnove za izmene i dopune ovog propisa 6. decembra 2017. godine u cilju povećenja transparentnosti postupka, veće participacije organizacija civilnog društva, stručne javnosti i zainteresovanih građana.

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve zainteresovane da učestvuju u online konsultativnom procesu, koji će trajati do 28. februara 2018. godine. Polazne osnove možete preuzeti sa veb prezentacije ministarstva, u delu Javne rasprave i konsultacije, a svoje komentare i sugestije možete poslati na adresu prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Nakon okončanja elektronskih konsultacija Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave će analizirati sve primedbe, predloge i sugestije učesnika i izveštaj objaviti na internet prezentaciji Ministarstva http://www.mduls.gov.rs

06. februar 2018.

POZIV ZA IZRAŽAVANjE ZAINTERESOVANOSTI ZA IDENTIFIKOVANjE STRUČNjAKA/EKSPERATA U OBLASTIMA U VEZI SA UPRAVLjANjEM IMOVINOM NA LOKALNOM NIVOU U OKVIRU KOMPONENTE 1 PROGRAMA EXCHANGE 5

U okviru prve komponente pete faze Programa Exchange 5, koji finansira Evropska unija kroz Nacionalni program IPA 2014, Stalna konferencija gradova i opština - Savez gradova i opština Srbije (SKGO) objavljuje otvoreni poziv za izražavanje zainteresovanosti za izbor stručnjaka/eksperata u oblastima u vezi sa upravljanjem imovinom na lokalnom nivou.

Nosilac Programa je Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave a implementaciju Programa sprovodi SKGO. Program se realizuje od aprila 2017. godine u predviđenom trajanju od 36 meseci.

Rok za dostavljanje prijava kojima se izražava zainteresovanost za budući angažman je 15. februar 2018. godine do 24.00 časa.

Više informacija o pozivu dostupno je na internet prezentaciji Stalne konferencije gradova i opština (SKGO) http://www.skgo.org/contests/176 ili OVDE

05. februar 2018.

PODRŠKA JAVNIM SLUŽBAMA U PRIPREMI PRAVILNIKA O SISTEMATIZACIJI U SKLADU SA KATALOGOM RADNIH MESTA

U cilju podrške zaposlenima u javnim službama za upodobljavanje radnih mesta u Pravilnicima o organizaciji i sistematizaciji poslova sa radnim mestima iz Kataloga radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru („Sl. glasnik RS“, br.6/18), Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave u saradnji sa resornim ministarstvima, organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja i pravnim licima koja se osnivaju ili deluju u skladu sa propisama o javnim službama, delegirali su predstavnike iz svojih organizacionih jedinica.

Lica za pružanje podrške javnim službama za izradu Pravilnika o organiazaciji i sistematizaciji poslova, i to za:

radna mesta pratećih pomoćno tehničkih poslova:

- Aleksandra Branković - Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave

- kontakt telefon: 011 2685 397, 064 8177 496

- e-adresa: katalogradnihmesta@mduls.gov.rs

radna mesta u zdravstvu:

- dr Mira Vučević - Ministarstvo zdravlja

- kontakt telefon 011 2656 399

- Draga Aleks

- kontakt telefon 064 8811 378

- email katalog.zdravstvo@zdravlje.gov.rs

radna mesta u kulturi i informisanju:

» Sektor za kulturno nasleđe:

- Vesna Maricki Ostojić - Ministarstvo kulture i informisanja, viši savetnik

- kontakt telefon: 064 670 5307

- e-adresa: vesna.maricki.ostojic@kultura.gov.rs

» Sektor savremenog stvaralaštva i kreativnih industrija:

- Đurđijana Jovanović - Ministarstvo kulture i informisanja, samostalni savetnik

- kontakt telefon: 064 670 5316

- e-adresa: djurdjijana.jovanovic@kultura.gov.rs

radna mesta u organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja:

» Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja

- Dušica Šorgić, pomoćnik direktora za poslove registra

- kontakt telefon: 011 2856247, 064 8027 962

- e–adresa: dusica.sorgic@croso.rs

- Olivera Pavlović, načelnik odeljenja

- kontakt telefon: 011 2856238, 064 8027 952

- e–adresa: olivera.pavlovic@croso.rs

- Biljana Krsmanović, pomoćnik direktora za finansijsko - materijalne poslove

- kontakt telefon: 011 2856 238, 064 8027 956

- e–adresa: biljana.krsmanovic@croso.rs

» Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje

- Gordana Bogojević, načelnik Odeljenja za ljudske resurse u Direkciji Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje

- kontakt telefon: 063 699 135

- e-adresa: gordana.bogojevic@pio.rs

- Svetlana Pantović, direktor Sektora za pravne i opšte poslove u Direkciji Pokrajinskog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje

- kontakt telefon: 021 4877 770

- e-adresa: svetlana.pantovic@pio.rs

» Republički fond zdravstvenog osiguranja

- Predrag Šćepanović, direktor Sektora za ljudske resurse

- e-adresa: predrag.scepanovic@rfzo.rs

» Nacionalna služba za zapošljavanje

- Jelicu Vojnović, direktor Sektora za ljudske resusre

- kontakt telefon: 064 8107 271

- e-adresa: jelica.vojinovic@nsz.gov.rs

- Snežanu Cvetinović, načelnik odeljenja za radne odnose

- kontakt telefon: 064 8107 170,

- e-adresa: snezana.cvetinovic@nsz.gov.rs

- Anu Hrbud Segenj, načelnik odeljenja za stručno usavršavanje i osposobljavanje

- kontakt telefon: 064 8107 145

- e-adresa: anu.hrbud.segenj@nsz.gov.rs

radna mesta u prosveti:

» Sektor za predškolsko i osnovno obrazovanje i vaspitanje:

- dr Slavica Jašić, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3613166, 363 1906

- e-adresa: slavica.jasic@mpn.gov.rs

- Ljiljana Simović, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3613166, 363 1906

- e-adresa: ljiljana.simovic@mpn.gov.rs

- Ljiljana Marolt, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3615 034, 363 1790

- e-adresa: ljiljana.marolt@mpn.gov.rs

- Ljiljana Deljanin, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3615 034, 363 1790

- e-adresa: ljiljana.deljanin@mpn.gov.rs

» Sektor za visoko obrazovanje:

- Snežana Ružić, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3622 378; 363 1909

- e-adresa: snezana.ruzic@mpn.gov.rs

» Sektor za učenički i studentski standard i investicije:

- Tamara Nikolić, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 2403 036; 2403 320

- e-adresa: tamara.nikolic@mpn.gov.rs

» Sektor za srednje obrazovanje i vaspitanje i obrazovanje odraslih:

- Dragan Marinčić, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

- kontakt telefon: 011 3616 547; 363 1462

- e-adresa: dragan.marincic@mpn.gov.rs

radna mesta u socijalnoj zaštiti

- Nevena Janaćković, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna zaštita

- kontakt telefon: 011 3616 254

- e-adresa: nevena.janackovic@minrsz.gov.rs

- Ljiljana Đuretić, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna zaštita

- kontakt telefon: 011 3616 254

- e-adresa: ljiljana.djuretic@minrsz.gov.rs

radna mesta u sportu

- Slavka Lakićević, Ministarstvo omladine i sporta, v.d sekretar ministarstva

- kontakt telefon: 011 3117 099

- e–adresa: slavka.lakicevic@mos.gov.rs

- Borivoj Janković, Ministarstvo omladine i sporta, načelnik Odeljenja u Sekretarijatu

- kontakt telefon: 011 3111 975

- e-adresa: bora.jankovic@mos.gov.rs

radna mesta u turizmu

- Ivana Dedijer, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

- kontakt telefon: 063 8189 771, 011 3619 733

- e–adresa: ivana.dedijer@mtt.gov.rs

radna mesta u Akreditacionom telu Srbije

- Jovan Simić, rukovodilac Odeljenja za finansijske, pravne i opšte poslove

- kontakt telefon: 011 3130 375, 064 8872 804,

- e–adresa: jovan.simic@ats.rs

- Nenad Cvetković, šef Odseka za pravne poslove

- kontakt telefon: 011 3130 378, 064 8872 841

- e–adresa: nenad.cvetkovic@ats.rs

radna mesta u Institutu za standardizaciju Srbije

- Jelena Dojčin, Rukovodilac odeljenja za pravne, finansijske i opšte poslove

- kontakt telefon: 011 3409 344

- e–adresa: jelena.dojscin@iss.rs

radna mesta u Pravosudnoj akademiji

- Gordana Paulić, Sekretar

- kontakt telefon: 011 2184 030

- e–adresa: gordana.paulic@pars.rs

radna mesta u Fondu solidarnosti

- Vesna Veselinović

- kontakt telefon: 011 21 21 970, 21 21 971

- e-adresa: vesna.veselinovic@fs.gov.rs

05. februar 2018.

MINISTARSTVO ZAPOČINjE POSTUPAK JAVNIH KONSULTACIJA ZA IZMENE I DOPUNE ZAKONA O SLOBODNOM PRISTUPU INFORMACIJAMA OD JAVNOG ZNAČAJA

Akcionim planom za pregovaračko Poglavlje 23 – Pravosuđe i osnovna prava predviđena je obaveza donošenja izmena i dopuna Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja. Kao nosilac pomenute aktivnosti, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave formiralo je Posebnu radnu grupu za pripremu teksta Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

Radna grupa, sastavljena od predstavnika Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Ministarstva finansija, Ministarstva pravde, Republičkog sekretarijata za zakonodavstvo, Republičkog sekretarijata za javne politike i Narodne Skupštine RS, ustanovila je polazne osnove za izradu navedenih izmena zakona, koje možete preuzeti OVDE i dogovorila dalje aktivnosti u radu.

Od početka rada Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave ima stručno-tehničku podršku eksperata SIGMA, koji su kroz svoje analize i komentare doprineli izradi polaznih osnova i unapredili postupak analize efekata propisa.

U izradi teskta polaznih osnova ostvarena je saradnja sa Službom Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Ministarstvo započinje postupak javnih online konsultacija za polazne osnove za izmene i dopune navedenog zakona, sa ciljem prikupljanja komentara i sugestija koji će dodatno unaprediti postojeći pravni okvir.

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve zainteresovane da učestvuju u konsultativnom procesu, u periodu od 05. februara 2018. godine do 15. februara 2018. godine. Svoje komentare i sugestije možete poslati na adresu prava.slobode.registri@mduls.gov.rs

Nakon okončanja elektronskih konsultacija Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave će analizirati sve primedbe, predloge i sugestije učesnika i izveštaj objaviti na internet prezentaciji Ministarstva www.mduls.gov.rs

31. januar 2018.

Na osnovu člana 68. stav 1., a u vezi sa članom 54. stav 1. Zakona o državnim službenicima („Službeni glasnik RS”, br. 79/05, 81/05 – ispravka, 83/05 – ispravka, 64/07, 67/07 – ispravka, 116/08, 104/09, 99/14 i 94/17), člana 17. stav 2. i člana 20. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS”, br. 41/07 - prečišćeni tekst i 109/09), Služba za upravljanje kadrovima oglašava

 

JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE POLOŽAJA

 

Organ u kome se popunjava položaj:

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Beograd

Položaj koji se popunjava:

Pomoćnik ministra- rukovodilac Sektora za ljudska i manjinska prava i slobode u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave – položaj u trećoj grupi

Opis poslova: Rukovodi i koordinira rad Sektora; planira, usmerava i nadzire rad Sektora; ostvaruje saradnju iz delokruga Sektora sa drugim organima; obavlja najsloženije poslove iz delokruga Sektora; koordinira i sarađuje sa organima, organizacijama i institucijama javne uprave i organizacijama civilnog društva iz delokruga Sektora; obavlja i druge poslove po nalogu ministra.

Uslovi:
 stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje 4 godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 9 godina radnog iskustva u struci; poznavanje rada na računaru; državljanstvo Republike Srbije; da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

U izbornom postupku proveravaju se: poznavanje oblasti iz delokruga Sektora za ljudska i manjinska prava i slobodeu Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave; stručna osposobljenost za rad na položaju i veština komunikacije - uvidom u podatke iz prijave i razgovorom; poznavanje rada na računaru – praktičnim radom na računaru ili uvidom u dokaz o poznavanju rada na računaru; veština analitičkog rezonovanja i logičkog zaključivanja, organizacione sposobnosti i veština rukovođenja - posredno, putem standardizovanih testova.

Trajanje rada na položaju i mesto rada: rad na položaju traje pet godina, a mesto rada je Beograd, ul. Birčaninova br. 6.

Rok za podnošenje prijave na konkurs:8 dana. Rok počinje da teče narednog dana od dana kada je konkurs oglašen u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

Sadržina prijave na konkurs: Prijava na konkurs sadrži: ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, kontakt telefon, podatke o obrazovanju, podatke o vrsti i dužini radnog iskustva s kratkim opisom poslova na kojima je kandidat radio do podnošenja prijave na konkurs i odgovornosti na tim poslovima, podatke o stručnom usavršavanju i podatke o posebnim oblastima znanja. Prijava na konkurs mora biti svojeručno potpisana. 

Dokazi koji se prilažu uz prijavu na javni konkurs: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; diploma o stručnoj spremi; isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo); uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu) i dokaz o poznavanju rada na računaru.

Lice koje nema položen državni stručni ispit, može da podnese prijavu na konkurs s tim što je dužno da prijavi polaganje tog ispita u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave u roku od 5 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na konkurs i da Službi za upravljanje kadrovima dostavi dokaz o položenom državnom stručnom ispitu u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na konkurs za popunjavanje položaja.

Lice koje ne dostavi pisani dokaz o poznavanju rada na računaru podleže praktičnoj proveri veštine rada na računaru.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili overenoj fotokopiji kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Odredbom člana 9. i člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, br. 18/2016) propisano je, između ostalog, da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.

Dokumenti o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima, odnosno uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa, uz napred navedene dokaze, dostavi izjavu kojom se opredeljuje za jednu od mogućnosti, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kanditat učiniti sam.

Primer izjave se nalazi na sajtu Službe za upravljanje kadrovima.

Adresa na koju se podnose prijave za konkurs: Vlada, Služba za upravljanje kadrovima, 11070 Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 2, sa naznakom „Za javni konkurs - popunjavanje položaja (navesti naziv položaja za koji se podnosi prijava)”.

Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu, u periodu od 10–12 časova: Dunja Danilović, tel. 011/313-09-69, Služba za upravljanje kadrovima.

Napomena:
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi traženi dokazi u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao), biće odbačene. Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Ovaj oglas objavljuje se na internet stranici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, na internet stranici Službe za upravljanje kadrovima, na portalu e-uprave, na oglasnoj tabli, internet stranici i u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

U Službi za upravljanje kadrovima može se izvršiti uvid u akt o sistematizaciji poslova u organu u kom se popunjava položaj koji je predmet ovog konkursa.

Termini koji su u ovom oglasu izraženi u gramatičkom muškom rodu podrazumevaju prirodni muški i ženski rod lica na koje se odnose.

29. januar 2018.

JAVNI POZIV

Ministarstvo državne urpave i lokalne samouprave oglašava javni poziv za angažovanje lica ugovorom o obavljanju privremenih i povremenih poslova za sledeće:

1. Sprovođenje postupaka javnih nabavki i izrada dokumentacije u vezi sa nabavkama za potrebe Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave; provera i praćenje usklađenosti sprovođenja postupaka javnih nabavki sa zakonskim propisima iz ove oblasti; kontrolu pravilnog sprovođenja ugovora nakon sprovedenih postupaka javnih nabavki – 1 izvršilac.

Period angažovanja
Ugovor o privremenim i povremenim poslovima se može zaključiti na period do 120 radnih dana sa nezaposlenim licem, zaposlenim koji radi nepuno radno vreme – do punog radnog vremena ili sa korisnikom starosne penzije (u skladu sa odredbom člana 197. Zakona o radu („Službeni glasnik RS“ br. 24/05, 61/05, 54/09, 32/13, 75/14, 13/17-US i 113/17)).

Uslovi angažovanja
Kandidat treba da poseduje stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, najmanje 3 godine radnog iskustva, poznavanje postupaka javnih nabavki, poznavanje rada na računaru.

Naknada
Mesečna naknada za obavljanje poslova navedenih u ovom javnom pozivu je 45.000,00 dinara, bez poreza i doprinosa.

Način podnošenja prijava
Prijave se podnose putem elektronske pošte na e-adresu marija.radovanovic@mduls.gov.rs u roku od osam dana od dana objavljivanja javnog poziva na internet strani Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave. Blagovremenim će se smatrati sve prijave koje stignu do poslednjeg dana navedenog roka, odnosno do 6. feruara 2018. godine u 23,59 sati.

Sadržaj prijave
Zainteresovana lica dostavljaju svoju radnu biografiju koja, pored ličnih podataka (ime, prezime, godina rođenja, adresa i mesto prebivališta, broj telefona) treba da sadrži podatke o obrazovanju, podatke o stručnom usavršavanju, podatke o posebnim oblastima znanja.

Izbor kandidata
Nakon isteka roka za dostavljanje prijava, kandidati koji ispunjavaju uslove iz javnog poziva, biće pozvani na usmeni razgovor. Kandidati će biti naknadno obavešteni o datumima i vremenu testiranja i održavanja razgovora telefonskim putem. Testiranje i razgovor će se obaviti u prostorijama Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Ul. Birčaninova 6, Beograd.

Kandidati koji budu pozvani na razgovor, u obavezi su da dostave original ili overenu fotokopiju dokaza o stečenom obrazovanju i dokaza o radnom iskustvu.

25. januar 2018.

JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U JAVNOJ RASPRAVI O NACRTU ZAKONA O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O MATIČNIM KNjIGAMA

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve građane, kao i stručnu javnost da se upoznaju sa radnim tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o matičnim knjigama (u daljem tekstu: Nacrt zakona) i da daju predloge, sugestije i komentare.

Javna rasprava o Nacrtu zakona održaće se od 29. januara do 19. februara 2018. godine. Učesnici u javnoj raspravi su predstavnici državnih organa, organa državne uprave, jedinica lokalne samouprave, javnih ustanova i javnih službi, privrede, akademske stručne javnosti, nevladinog sektora, kao i druge zainteresovane strane.Predlozi, sugestije, inicijative i komentari dostavljaju se Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave putem elektronske pošte na adresu: maticneknjigeiregistri@mduls.gov.rs ili na adresu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova 6, sa napomenom: ,,Za javnu raspravu o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama Zakona o matičnim knjigama“.

Predlozi, sugestije i komentari dostavljaju se na obrascu koji se može preuzeti uz tekst Nacrta zakona. U okviru sprovođenja javne rasprave biće održan Okrugli sto, 13. februara 2018. godine u Beogradu, Klub poslanika, u Tolstojevoj 2, sa početkom u 13.00 časova, na kojem će biti predstavljen tekst Nacrta zakona.

Zainteresovani učešće na Okruglom stolu treba da prijave na elektronsku poštu biljana.petkovic@mduls.gov.rs, najkasnije do 9. februara 2018. godine, radi najave ulaska u zgradu Palate Srbije. Po okončanju Javne rasprave, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave će sačiniti izveštaj o održanoj javnoj raspravi i u roku od 15 dana od okončanja javne rasprave isti objaviti na internet prezentaciji Ministarstva i Portalu e-uprave.

Sastavni deo ovog javnog poziva je Program javne rasprave sa radnim tekstom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o matičnim knjigama sa obrazloženjem, koji je Zaključkom o sprovođenju javne rasprave o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama Zakona o matičnim knjigama odredio Odbor za pravni sistem i državne organe.

Detalje poziva i prateća dokumenta pogledajte ispod.

16. januar 2018.

POZIV GRAĐANIMA DA PROVERE DA LI SU UPISANI U JEDINSTVENI BIRAČKI SPISAK

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave poziva sve građanke i građane koji su prijavljeni na teritoriji Beograda, Aranđelovca, Bora i gradske opštine Sevojno i da na vreme provere da li su upisani u Jedinstveni birački spisak i ako jesu, da li su im upisani tačni lični podaci, kako bi mogli da ostvare pravo glasa na raspisanim lokalnim izborima za odbornike skupštine grada i opština koji će biti održani 4. marta 2018. godine.

Pravo na uvid u birački spisak ima svaki građanin u cilju provere ličnih podataka upisanih u birački spisak i može se izvršiti neposredno u opštinskoj, odnosno gradskoj upravi u kojoj građanin ima prebivalište, kao i elektronskim putem na zvaničnoj internet stranici Ministarstva – https://birackispisak.mduls.gov.rs/javniportal

Jedinstveni birački spisak (JBS) je javna isprava u kojoj se vodi jedinstvena evidencija državljana Republike Srbije koji imaju biračko pravo. Vodi se putem savremenih tehnologija, kao elektronska baza podataka i svakodnevno se ažurira po jedinstvenoj metodologiji.

JBS vodi Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, dok ažuriranje biračkog spiska za područje jedinice lokalne samouprave vrši opštinska, odnosno gradska uprava. Ažuriranje dela biračkog spiska za područje jedinice lokalne samouprave od strane opštinske odnosno gradske uprave obuhvata: upis, brisanje, izmene, dopune ili ispravke po službenoj dužnosti ili na zahtev građana, o čemu se donosi odgovarajuće rešenje.

Upis u birački spisak je uslov za ostvarivanje biračkog prava, a birač može biti samo jednom upisan u birački spisak.

U birački spisak upisuju se punoletni i poslovno sposobni državljani Republike Srbije odnosno lica koja imaju biračko pravo – prema mestu prebivališta.

Postupak upisa, promena (izmena, dopuna ili ispravka) i brisanja iz biračkog spiska sprovodi se po službenoj dužnosti ili na zahtev građana. Građanin zahtev za promenu u biračkom spisku podnosi opštinskoj odnosno gradskoj upravi po mestu njegovog prebivališta.

Svaka promena u biračkom spisku mora da se zasniva na podacima iz matičnih knjiga, drugih službenih evidencija i javnih isprava (npr. izvodi iz matičnih knjiga rođenih, venčanih ili umrlih, lična karta, dokaz o prebivalištu, uverenje o državljanstvu, pravnosnažno rešenje o vraćanju poslovne sposobnosti) o čemu odgovarajuće rešenje do zaključenja biračkog spiska (15 dana pre dana izbora, odnosno 16. februara 2018. godine) donosi opštinska odnosno gradska uprava, a od zaključenja biračkog spiska pa sve do 72 časa pre dana izbora rešenje donosi Ministarstvo.

Podnosilac zahteva može na rešenje opštinske odnosno gradske uprave podneti žalbu Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave u roku od 24 časa od dana kada je rešenje primio, a protiv rešenja Ministarstva može se podneti tužba Upravnom sudu u roku od 24 časa od dana kada je rešenje primljeno.

16. januar 2018.

IZBOR STRUČNjAKA/EKSPERATA U OBLASTI PROGRAMSKOG BUDžETIRANjA I STRATEŠKOG PLANIRANjA ZA DIREKTNU PODRŠKU LOKALNIM SAMOUPRAVAMA U OKVIRU KOMPONENTE 2 PROGRAMA EXCHANGE 5

U okviru komponente 2 Programa Exchange 5 koji finansira Evropska unija kroz Nacionalni program IPA 2014, Stalna konferencija gradova i opština - Savez gradova i opština Srbije (SKGO) objavljuje otvoreni poziv za izražavanje zainteresovanosti za izbor stručnjaka/eksperata u oblasti programskog budžetiranja i strateškog planiranja za direktnu podršku lokalnim samoupravama.

Nosilac Programa je Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave a implementaciju Programa sprovodi SKGO. Program se realizuje od aprila 2017. godine u predviđenom trajanju od 36 meseci.

Više informacija o pozivu dostupno je na internet prezentaciji SKGO, link: http://www.skgo.org/contests/174

11. januar 2018.

USVOJENE IZMENE KATALOGA RADNIH MESTA U JAVNIM SLUŽBAMA I DRUGIM ORGANIZACIJAMA

Na sednici Vlade Republike Srbije 28. decembra 2017. godine usvojen je izmenjen Katalog radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru. Izmene su uslovljene izmenama i dopunama zakona kojima se uređuje delatnost javnih službi (Zakon o visokom obrazovanju i Zakon o predškolskom vaspitanju i obrazovanju), izmenama i dopunama Zakona o sistemu plata zaposlenih u javnom sektoru, kao i predloga i inicijativa za izmene Kataloga koje su prikupljene tokom konsultacija.

Katalog radnih mesta, prvobitno usvojen 27. jula prošle godine, ima za cilj da utvrdi osnovne elemente koji se odnose na naziv radnog mesta, opšti – tipični opis poslova koji se obavljaju na odgovarajućem radnom mestu, stručnu spremu, odnosno nivo obrazovanja, kao i dodatna znanja, položene odgovarajuće ispite, odnosno radno iskustvo koje je potrebno za obavljanje poslova u oblasti rada javnih službi. Preciznije govoreći, pod javnim službama obuhvaćenim Katalogom misli se na zdravstvo, prosvetu, kulturu, socijalnu zaštitu, sport, turizam i organizacije obaveznog socijalnog osiguranja, kao i druge javne službe koje su indirektni ili direktni korisnici budžeta RS. Katalog podrazumeva i radna mesta pratećih i pomoćno-tehničkih poslova u javnom sektoru.

 

  • IZMENE KATALOGA RADNIH MESTA U JAVNIM SLUŽBAMA I DRUGIM ORGANIZACIJAMA

Pogledajte arhivu

 Vrh strane
 Konkurs za dodelu sredstava iz budžetskog fonda za lokalne samouprave  Uzmi račun i pobedi!  Provera upisa u Jedinstveni birački spisak  e Uprava  Javne rasprave i konsultacije  Informacioni sistem eZUP  Modeli administrativnih postupaka na lokalnom nivou  Savet za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS   Usklađivanje posebnih zakona sa ZUP-om  Partnerstvo za otvorenu upravu  Reforma javne uprave  Inspekcijski nadzor  Javne nabavke  Ispiti  Konkurs za dodelu sredstava iz budžetskog fonda za nacionalne manjine  Upravljanje promenama