С обзиром на ванредну ситуацију у земљи изазвану вирусом COVID19 Министарство државне управе и локалне самоуправе издаје важно обавештење о постављању питања и подношењу захтева, предмета и других поднесака за време трајања ванредног стања.
Све предмете, захтеве и друге врсте поднесака која се односе на делокруг рада државног органа можете потписане и скениране достављати на адресе електронске поште према организационим јединица којима упућујете исте.
Списак адреса електонске поште организационих јединица Министарства државне управе и локалне самоуправе:
Служба за сарадњу са медијима:
Секретаријат Министарства:
sekretarijat.mduls@mduls.gov.rs
Сектор за људска и мањинска права и слободе:
prava.slobode.registri@mduls.gov.rs
Сектор за матичне књиге и регистре:
maticneknjigeiregistri@mduls.gov.rs
Сектор за управљање људским ресурсима:
Сектор за стручно усавршавање:
Сектор за европске интеграције и међународну сарадњу:
Сектор за систем локалне самоуправе:
lokalna.samouprava@mduls.gov.rs
Управни инспекторат:
upravni.inspektorat@mduls.gov.rs
Српско-корејски информатички приступни центар:
Одељење за подршку раду Координационој комисији за инспекцијски надзор:
Одељење за уређење и координацију система јавне управе
Одељење за стратешко планирање јавне управе
Уколико нисте у могућности да наведене предмете и захтеве подносите путем електронске поште, исти се могу поднети и путем поште.