Директор Дирекције за електронску управу Душан Стојановић говорио је на панел дискусији под називом “Како унапредити е-Government у Србији“ у оквиру Public Sector Day-а, где су идентификоване многе области које данас представљају проблем у унапређењу е-Governmenta у Србији.
Као главни недостатак у превладавању тренутне ситуације на овом пољу обележен је недостатак боље правне регулативе, која би требало на квалитетан начин да испрати савремено доба и омогући побољшане услуге грађанима. Такође би требало радити на бољој информисаности, јер је оцењено да ни грађани, али ни државни органи нису довољно информисани када је ова област у питању.
„Суштинско питање реформе и модернизације државне управе је употреба ИКТ, односно е-управе, јер она доводи до подизања ефикасности, јавности рада, смањења корупције, повећања задовољства грађана и привреде услугама које јавне управа пружа. У Србији су постављени солидни законски и технички основи за развој електронске управе. Постављен је и портал еuprava.gov.rs, тако да се сада, у кратком року, велики број услуга јавне управе може понудити грађанима и привреди електронским путем. Добру полазну основу чине и око милион грађана који су већ користили услуге еУправе. Међутим, на плану развоја е-управе има још доста изазова“, истакао је директор дирекције за електронску управу Душан Стојановић.
Сви учесници су се сложили да је приоритет увођење еУправе у све органе државне администрације и да свако одлагање државу кошта пуно. еУправа је катализатор реформе државне управе и без њене употребе на свим нивоима не постоји суштинска реформа државне управе.