Помоћница министра државне управе и локалане самоуправе Марина Дражић учествовала је на панелу Smart eGovernment конференције у Београду, на којој је представила значај централног регистра становништва у даљем развоју електронског пословања у Србији.
Она је истакла да је предвиђено да 11 евиденција о грађанима Србије које се сада налазе у пет база, буду обједињене у том регистру.
„Грађани неће морати да иду од шалтера до шалтера и прикупљају своја документа да би завршили поступак, већ ће то један орган моћи да учини за њих тако што ће приступити централном регистру становништва“, рекла је Дражић.
Централни регистар ће обухватити базе Министарства државне управе и локалне самоуправе, Министарства унутрашњих послова, Централног регистра обавезног социјалног осигурања, Пореске управе и Републичког геодетског завода.
Организатор Smart eGovernment конференције је АСИТ (Асоцијација за рачунарство, информатику, телекомуникације и нове медије Србије) у сарадњи са Министарством државне управе и локалне самоуправе Србије, Министарством трговине, туризма и телекомуникација, Министарством унутрашњих послова Србије, Привредном комором Србије и професионалцима из области ИТ технологија у јавном и приватном сектору.
Конференција је приказала водећа техничка достигнућа из области електронског идентитета и апликација е-Управе.
Приказане cu бројне презентације водећих компанија у развоју савремених технологија за реализацију јавних електронских сервиса, а размотрени су и растући трендови у стандардизацији нових технологија за изградњу модерног информационог друштва.