Смернице за израду предлога одлуке за добијање претходне сагласности надлежног органа на предлог одлуке о називима улица и других делова насељених места

Министарство државне управе и локалне смаоуправе је у циљу ефикасне реализације пројекта Владе Републике Србије „Ажурирање адресног регистра“ припремило за локалне самоуправе Смернице за израду предлога одлуке за добијање претходне сагласности надлежног органа на предлог одлуке о називима улица и других делова насељених места.

Смернице садрже целокупну процедуру у вези са добијањем сагласности, као и све непоходне податке које би требало да садржи предлог одлуке ради добијање претходне сагласности надлежног органа о називима улица и других делова насељених места. Смернице садрже и упутству шта би требало да садржи образложења предлога одлуке и која акта је уз овај предлог потребно доставити.

Адресни регистар садржи податке о називима улица и кућним бројевима и један је од кључних државних регистара поред Централног регистра становништва, Регистра привредних друштава и регистра непокретности. Након реализације овог великог пројекта Владе Србије и ажурирања података у регистру на целој територији, постојаће јединствен регистар који ће сви органи бити у обавези да користе и који ће се централизовано водити.

Погледајте – Смернице за израду предлога одлуке за добијање претходне сагласности надлежног органа на предлог одлуке о називима улица и других делова насељених места



Skip to content