Нови услужни центар отворен у Мионици – ефикасан сервис за грађане

Државни секретар у Министарству државне управе и локалне самоуправе, др Иван Бошњак и председник општине Мионица Бобан Јанковић отворили су нови Општински услужни центар, који ће, према речима Јанковића, представљати важан искорак у досадашњем начину рада општине Мионица која постаје ефикасан, квалитетан и брз сервис грађана.

„Осим ове фантастичне инфраструктуре, добру управу чине и квалитетни, ефикасни и мотивисани људи“, рекао је Бошњак и додао да му је велико задовољство и привилегија да је данас испред Министарства дошао у Мионицу на отварање услужног центра, уз опаску да је општинско руководство обавило велики посао.

 

Државни секретар је нагласио да се припремају програми стручног усавршавања и едукацију запослених у локалним самоуправама све са циљем да се обезбеди квалитетан ниво пружања услуга на локалу. Он је додао да је ово само један корак ка Србији без шалтера, која ће обезбедити квалитетнију и ефикаснију јавну управу.

Осим канцеларијског простора у просторијама центра налази се сала са осам шалтера, писарница, матична и пореска служба, одељења за урбанизам, пољопривреду, економски развој и дечију заштиту, као и дежурни шалтер одељења за инспекцијске послове. Такође, у оквиру Центра отворена је и канцеларија Поште.

“Општина Мионица је кренула у нови, модеран начин пословања који стоји на услузи својим грађанима кроз стварање специфичне организационе целине која обједињује све општинске сервисе намењене становништву. Основни циљ је да општина и њени радници буду доступни и на располагању свима.“, рекао је председник општине Мионица, Бобан Јанковић.



Skip to content