Novi uslužni centar otvoren u Mionici – efikasan servis za građane

Državni sekretar u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave, dr Ivan Bošnjak i predsednik opštine Mionica Boban Janković otvorili su novi Opštinski uslužni centar, koji će, prema rečima Jankovića, predstavljati važan iskorak u dosadašnjem načinu rada opštine Mionica koja postaje efikasan, kvalitetan i brz servis građana.

„Osim ove fantastične infrastrukture, dobru upravu čine i kvalitetni, efikasni i motivisani ljudi“, rekao je Bošnjak i dodao da mu je veliko zadovoljstvo i privilegija da je danas ispred Ministarstva došao u Mionicu na otvaranje uslužnog centra, uz opasku da je opštinsko rukovodstvo obavilo veliki posao.

 

Državni sekretar je naglasio da se pripremaju programi stručnog usavršavanja i edukaciju zaposlenih u lokalnim samoupravama sve sa ciljem da se obezbedi kvalitetan nivo pružanja usluga na lokalu. On je dodao da je ovo samo jedan korak ka Srbiji bez šaltera, koja će obezbediti kvalitetniju i efikasniju javnu upravu.

Osim kancelarijskog prostora u prostorijama centra nalazi se sala sa osam šaltera, pisarnica, matična i poreska služba, odeljenja za urbanizam, poljoprivredu, ekonomski razvoj i dečiju zaštitu, kao i dežurni šalter odeljenja za inspekcijske poslove. Takođe, u okviru Centra otvorena je i kancelarija Pošte.

“Opština Mionica je krenula u novi, moderan način poslovanja koji stoji na usluzi svojim građanima kroz stvaranje specifične organizacione celine koja objedinjuje sve opštinske servise namenjene stanovništvu. Osnovni cilj je da opština i njeni radnici budu dostupni i na raspolaganju svima.“, rekao je predsednik opštine Mionica, Boban Janković.



Skip to content