Подношење захтева за електронске картице здравственог осигурања од јуче могуће и у поштама

Грађани који до сада нису поднели захтев за замену старе здравствене исправе за нову електронску картицу здравственог осигурања, од уторка 6. децембра то могу да ураде и на шалтерима ЈП Пошта Србије и то у 1.661 пословници широм Србије. Право подношења захтева имају сва физичка лица која имају активну пријаву на здравствено осигурање.

Процедура je једноставна, службеници на шалтеру уместо грађана попуњавају захтев, а потребно је само дати на увид личну карту, стару здравствену књижицу или податак о личном броју осигураника (ЛБО). Током подношења захтева, неопходно је да се грађани определe да ли желе да им се нова здравствена картица испоручи на адресу осигураника, или да је преузму у филијали Републичког фонда за здравствено осигурање (РФЗО).

На истом шалтеру на ком се врши подношење захтева, врши се и уплата трошкова за издавање здравствене картице, што представља додатну уштеду времена. Пошта Србије је успоставила и рад контакт центра који ће пружати информације путем телефона 011/360-77-00. Позивањем овог броја, осигураници се могу распитати о поступку пријема захтева за издавање и замену здравствених књижице здравственом картицом, као и о достави здравствених картица. Позив се не тарифира додатно, већ према важећим ценовницима оператера, а контакт центар ради сваки дан од 8 до 20 часова и недељом од 8 до 15 часова.

Поручивање здравствених картица путем националног Портала е-Управа (www.euprava.gov.rs) почело је 10. новембра, а крајњи рок за подношење захтева је 31. децембар.



Skip to content