СТРУЧНА ПРАКСА У МДУЛС ЗА ПРВИХ СЕДАМ СТУДЕНАТА ПРАВНОГ ФАКУЛТЕТА

Министар државне управе и локалне самoуправе Бранко Ружић примио је данас прву групу студената са Правног факултета који ће у нареднoм периоду стручну праксу обавити у овом Министарству у областима које се односе на управни поступак, развој електронске управе, систем локалне самоуправе, матичне књиге и регистрe и људска и мањинска права и слободе, као и у области изградње капацитета и стручног усавршавањa у државним органима и органима јединицама локалне самоуправе.

Министар је студентима пожелео добродошлицу и изразио уверење да ће им пракса у Министарству бити корисна.

 „Верујем да ће ова стручна пракса додатно помоћи студентима да сагледају перспективу и могућности које пружа рад у државним органима, као и да ће знати да препознају колико је рад у управи значајан за развој и напредак у многим друштвеним областима“, рекао је министар Ружић.

Студенти ће, поред ментора – наставника Факултета, имати прилику да практично раде са супервизорима праксе – државним службеницима Министарства, који већ имају менторска искуства и потребне вештине и способности за пренос знања на студенте полазнике праксе. Ово је први пут да студенти Правног факутета обављају праксу у државној управи.

Стручна пракса организује се као обавезна за студенте основних студија, што значи да доноси одређени број ЕСПБ  на овом нивоу студија.  Избор студената/студенткиња за учешће у стручној пракси вршио је Правни факултет, а по њеном завршетку, Министарство и Правни факултет ће издати потврде студентима о похађању праксе.

Министарство државне управе и локалне самоуправе и Правни факултет Универзитета у Београду – Институт за правне и друштвене науке, Центар за јавну управу потписали су споразум о сарадњи 7. јуна 2016. године, а крајем прошле године утврђен је и  Програм сарадње за 2020. годину, који се превасходно базира на подршци студентима да кроз студентску стручну праксу и интерактивна предавања државних службеника Министарства на Правном факултету, како би студенти стекли потребна практична знања у темама у којима већ имају стечена теоријска знања у настави.