Службеници МДУЛС-а на обуци за Е-писарницу

Примена нових технологија и сервиса сместила је Министарство државне управе и локалне самоуправе у центар промена које доносе до сада највеће трансформације државне управе. То је разлог због ког би ми, службеници овог Министарства, требало да будемо предводници“ поручила је секретарка Министарства Станија Вишекруна службеницима Министарства на обуци за коришћене унапређене верзије апликације за Е-писарницу.

Службеници МДУЛС-а на обуци за е-Писарницу

Министарство је у току 2015. године  спровело поступак израде софтвера за подршку управљању организацијом и процесима у оквиру организације у циљу смањења бирократије, транспарентности у раду, као и повећање ефикасности. Захваљујући овом софтеверу, сви предмети Министарства државне управе и локалне самоуправе евидентирани у писарници Управе за заједничке послове Републичких органа се скенирају и електронски путем прослеђују обрађивачима који са радом на предмету почињу и пре но што га добију у папирном облику достављен. Софтер такође омогућава да се предмет доставити свим учесницима електронски.

Апликативно решење електронске писарнице је у овој години унапређено и његова потпуна имплементација се очекује од почетка 2019. године.

Рад у унапређеној апликацији електронске писарнице омогућава обраду предмета који се односе на послове јавних набавки са укључивањем свих учесника у процесу, на финансијаке обавезе Министарства на начин да сви који су укључени у процес дају своје извештаје и сагласности кроз апликацију, обраду документације везане за права запослених (израда решења, потврда и других докумената) и достава електронским путем, обраду и других предмета који се односе на учешће више унутрашњих организационих делова министарства све у циљу ефикасности и уштеде канцеларијског материјала (мишљења на законе, уредбе, правилнике…). Унапређена апликација омогућава још и слање документа на сагласност ка више руководиоца који могу консултовати своје сараднике и одобравање документа са посебним приказом одобравања (ревизорски траг). Уводи се и могућности за увођење електронског потписа документа, корекцију назива предмета или документа у случајевима грешке.

Електронски систем канцеларијског пословања је кључни елемент за аутоматизацију и поједностављење административних процедура. Електронско управљање предметима смањује оперативне трошкове и модернизује бирократске процедуре, што ће пословање учинити ефикаснијим, ослобађајући ресурсе који омогућавају пружање услуга на боље организован и економичнији начин.

 

Tags:


Skip to content