Информациони систем еЗУП је софистициран алат за електронску размену података свих органа јавне управе, што је велики корак у аутоматизовању административних поступака и значајан искорак ка увођењу модерне електронске управе у Србији. На овај начин држава се окреће ка грађанима кроз бржи и ефикаснији рад органа управе, како на централном, тако и на локалном нивоу.
Како би се службеници што пре обучили за коришћење информационог система еЗУП и како би се унапредила имплементација еЗУП-а, Министарство државне управе и локалне самоуправе је организовало обуке за запослене у државним органима и локалним самоуправама и редовно прати примену Уредбе о прибављању и уступању података о чињеницама о којима се води службена евиденција, , као и податке у вези са коришћењем информационог система еЗУП.
У циљу пружања подршке корисницима информационог система еЗУП, Министарство државне управе и локалне самоуправе објавило је упутства и прилоге: