Савет за стручно усавршавање запослених у јединицама локалне самоуправе основала је Влада Републике Србије 23. децембра 2016. године, у циљу обезбеђења начела ефикасности, правичности и целовитости система стручног усавршвања запослених у органима јединца локалне самоуправе.
Одлуком о оснивању Савета за стручно усавршавање запослених у јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, бр. 120/21, 134/22, 6/23, 68/24 и 76/24), у Савет су именовани:
- Александар Петровић, председник Савета;
- др Јасмина Бенмансур, члан Савета;
- Весна Стојковић, члан Савета;
- Никола Тарбук, члан Савета;
- Иван Миливојевић, члан Савета;
- Марија Ушумовић Давчик, члан Савета;
- Мирјана Радановић, члан Савета и
- Растко Поповић, члан Савета.
Послови Савета за стручно усавршавање запослених у јединицама локалне самоуправе уређени су Законом о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, 21/16 и 113/17, 113/17 – др. закон, 95/18, 114/21 и 92/23)
Поред осталог, Савет:
- прати ефекте примене овог закона у области стручног усавршавања и предлаже могућа унапређења;
- сарађује са Националном академијом за јавну управу и њеним посебним стручним телима ради оставривања циља утврђеног чланом 117. овог закона;
- сарађује са јединицама локалне самоуправе и њиховим асоцијацијама ради сагледавања њихових потреба за стручним усавршавањем и учествује у развоју утврђивања потреба за стручним усавршвањем у јединицама локалне самоуправе;
- даје препоруке у погледу садржине и спровођења утврђених општих програма обуке, ради њихове примене у складу са потребама запослених у јединицама локалне самоуправе;
- прати специфичне потребе јединица локалне самоуправе и даје одговарајуће препоруке и смернице јединицама локалне самоуправе у вези са посебним програмима обуке;
- разматра утврђене потребе за посебним програмима стручног усавршавања у јединицама локалне самоуправе и даје мишљење о предлогу посебних програма обуке у јединицама локалне самоуправе;
- обавља и друге послове у складу са Законом.
Начин рада и одлучивања Савета, као и друга питања од значаја за његов рад утврђени су Пословником о раду Савета за стручно усавршавање запослених у јединицама локалне самоуправе.
Савет има секретара кога је из реда државних службеника, на предлог министра надлежног за систем локалне самоуправе, решењем именовао председник Савета.
Стручне и административно-техничке послове за потребе Савета обавља Министарство државне управе и локалне самоуправе – Сектор за стручно усавршавање.
Контакти:
Министарство државне управе и локалне самоуправе, Сектор за стручно усавршавање – savetsujls@mduls.gov.rs
Тијана Пухаловић, секретар Савета – tijana.puhalovic@mduls.gov.rs
Преузмите:
Пословник о раду Савета за стручно усавршавање у јединицама локалне самоуправе
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2018. годину
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2019. годину
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2020. годину
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2021. годину
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2022. годину
Извештај о раду Савета за стручно усавршавање запослених у ЈЛС за 2023. годину