Savet za stručno usavršavanje zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave osnovala je Vlada Republike Srbije 23. decembra 2016. godine, u cilju obezbeđenja načela efikasnosti, pravičnosti i celovitosti sistema stručnog usavršvanja zaposlenih u organima jedinca lokalne samouprave.
Odlukom o osnivanju Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS”, br. 120/21, 134/22, 6/23, 68/24 i 76/24), u Savet su imenovani:
- Aleksandar Petrović, predsednik Saveta;
- dr Jasmina Benmansur, član Saveta;
- Vesna Stojković, član Saveta;
- Nikola Tarbuk, član Saveta;
- Ivan Milivojević, član Saveta;
- Marija Ušumović Davčik, član Saveta;
- Mirjana Radanović, član Saveta i
- Rastko Popović, član Saveta.
Poslovi Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave uređeni su Zakonom o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“, 21/16 i 113/17, 113/17 – dr. zakon, 95/18, 114/21 i 92/23)
Pored ostalog, Savet:
- prati efekte primene ovog zakona u oblasti stručnog usavršavanja i predlaže moguća unapređenja;
- sarađuje sa Nacionalnom akademijom za javnu upravu i njenim posebnim stručnim telima radi ostavrivanja cilja utvrđenog članom 117. ovog zakona;
- sarađuje sa jedinicama lokalne samouprave i njihovim asocijacijama radi sagledavanja njihovih potreba za stručnim usavršavanjem i učestvuje u razvoju utvrđivanja potreba za stručnim usavršvanjem u jedinicama lokalne samouprave;
- daje preporuke u pogledu sadržine i sprovođenja utvrđenih opštih programa obuke, radi njihove primene u skladu sa potrebama zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave;
- prati specifične potrebe jedinica lokalne samouprave i daje odgovarajuće preporuke i smernice jedinicama lokalne samouprave u vezi sa posebnim programima obuke;
- razmatra utvrđene potrebe za posebnim programima stručnog usavršavanja u jedinicama lokalne samouprave i daje mišljenje o predlogu posebnih programa obuke u jedinicama lokalne samouprave;
- obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom.
Način rada i odlučivanja Saveta, kao i druga pitanja od značaja za njegov rad utvrđeni su Poslovnikom o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave.
Savet ima sekretara koga je iz reda državnih službenika, na predlog ministra nadležnog za sistem lokalne samouprave, rešenjem imenovao predsednik Saveta.
Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Saveta obavlja Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave – Sektor za stručno usavršavanje.
Kontakti:
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Sektor za stručno usavršavanje – savetsujls@mduls.gov.rs
Tijana Puhalović, sekretar Saveta – tijana.puhalovic@mduls.gov.rs
Preuzmite:
Poslovnik o radu Saveta za stručno usavršavanje u jedinicama lokalne samouprave
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2018. godinu
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2019. godinu
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2020. godinu
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2021. godinu
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2022. godinu
Izveštaj o radu Saveta za stručno usavršavanje zaposlenih u JLS za 2023. godinu