PODRŠKA KAMPANJAMA KOJE PROMOVIŠU POVOLJNO POSLOVNO OKRUŽENJE SRBIJE – DA, AKO JE REALNA SLIKA NA TERENU

Pomoćnica ministarke državne uprave i lokalne samouprave Jelena Spasić govorila je danas na skupu koji je organizovao NALED sa temom „Čekirajte se za bolje poslovanje: Investirajte u Srbiju“, povodom lansiranja nacionalne kampanje za promociju povoljnog poslovnog okruženja u Srbiji.

 

„Svaka kampanja koja Srbiju predstavlja kao povoljno poslovno okruženje je dobrodošla, ako iza toga stoji realna slika i realna situacija na terenu“, istakla je pomoćnica ministarke.

„Imamo situaciju da imamo sve LS koje posluju u istom zakonodavnom okruženju, krovnom – sa centralnog nivoa, a opet imamo neke lokalne samouprave koje su prepoznate kao povoljno poslovno okruženje, a to nam govori da u istom zakonskom okviru mogu učiniti više napora da dostignu određeni standard u poslovanju pre svega u pojednostovljivanju procedura koje sprovode i odnosu prema poslovnoj zajednici i prema građanima i to je ono što je odlučujuće. Veliki napor je učinjen da se privuku investitori i na tome će se nastaviti, a stvaranje povoljnog poslovnog okruženja je prateća mera koja mora da se desi da bi održali svoj dobar imidž kao dobra investiciona lokacija“, dodala je ona.

NALED sprovodi program Certifikacije opština sa povoljnim poslovnim okruženjem u cilju kreiranja dobre poslovne klime i promocije naše zemlje kao investicione destinacije. Od 30 sertifikovanih jedinica lokalnih samouprava, primetila je Spasićeva „prednjače gradovi u odnosu na opštine, kao i one opštine koje su razvijenije, ali mi imamo sad situaciju da određene opštine daleko prednjače u odnosu na one najnerazvijenije i stoga treba očekivati od sertifikovanih opština da uvide koliko efekti njihovog uspeha mogu da se preliju na njihovo teritorijalno okruženje“.



Skip to content