Позиција: Оперативни координатор пројекта
Министарство државне управе и локалне самоуправе (МДУЛС) у сарадњи са Републичким секретаријатом за јавне политике (РСЈП) и Сталном конференцијом градова и општина (СКГО) спроводи пројекат: „Локална самоуправа за 21. век“ кога подржава Влада Швајцарске.
ОПШТИ ЦИЉ ПРОЈЕКТА
Системске реформе у циљу јачања локалних управа у складу са Стратегијом реформе јавне управе воде ка ефикаснијим јединицама локалне самоуправе, бољим услугама, партиципаторно-демократским процесима и планирању утемељеном на чињеницама на локалном нивоу у корист мушкараца и жена у Србији.
ИСХОДИ ПРОЈЕКТА
- Унапређен законски оквир и оквир јавних политика и коришћење ефикасних организационих модела и међуопштинске сарадње воде ка ојачаним јединицама локалне самоуправе које остварују бољи учинак.
- Унапређења Закона о локалним изборима и нови Закон о референдуму и грађанским иницијативама воде ка ојачаним демократским процесима на локалном и на националном нивоу.
- Одлучивање и планирање засновано на чињеницама је унапређено на основу унапређеног и одрживог пословно информационог система за јединице локалне самоуправе са пуном функционалношћу за све кориснике.
Пројектом је предвиђен ангажман Оперативног координатора за потребе управљања и координације пројектних активности у трајању од 44 месеца.
У складу са наведеним, МДУЛС ће ангажовати Оперативног кординатора пројекта.
Од Оперативног координатора се очекује извршење следећих задатака:
- Kоординација свих пројектних активности током периода спровођења пројекта;
- учешће у пројектној процени (рокови, буџет, акциони план);
- учешће у руковођењу пројектом и одговорност за полазне вредности пројекта: обим, временски распоред, ресурсе, буџет и ризике);
- припрема и ажурирање пројектних активности, координација рада других консултаната у оквиру пројекта,пројектној процени (рокови, буџет, акциони план)
- припрема плана свих набавки заједно са специјалистом за набавке и специјалистом за финансије, уз обавезне консултације са са пројектним менаџментом министарства и партнера РСЈП;
- учешће у припреми пројектних задатака за ангажовање консултаната према специфичним задацима;
- праћење спровођења набавки, контрола извештаја и испоручених резултата, контрола финансијске документације;
- координација рада пројектног тима;
- координација рада пројектног тима и запослених у министарству који раде на пословима координације пројекта;
- координација рада пројектног тима и партнера на пројекту;
- координација рада консултаната и консултантских тимова у оквиру пројекта;
- учешће у координацији свих активности у оквиру Фонда за међуопштинску сарадњу и праћење имплентације додељених грантова јединицама локалне самоуправе;
- учешће у координацији свих активности Фонда за унапређење функционалних капацитета у ЈЛС;
- учешће у координацији свих активности и рада консултаната на изради Програма реформе система локалне самоуправе и Акционог плана;
- учешће у координацији свих активности и рада консултаната, који се односе на унапређење изборног система на локалном нивоу, примену Закона о локалној самоуправи, Закона о референдуму и грађанској иницијативи, Закона о планском систему Републике Србије
- подршка министарству у реализацији пројектних активности на терену у јединицама локалне самоуправе;
- координација организације презентација, јавних расправа, радионица, радних група и састанака;
- организација студијских путовања и координација реализације студијских путовања;
- координација организације и реализације студијских путовања које спроводи партнер РСЈП;
- координација ажурирања пословно информационог система-базе података јединица локалне самоуправе, обука и других активности у које спроводи партнер РСЈП;
- координација набавке потребне информатичке опреме за одвијање пројектних активности;
- координација набавке потребног материјала и друге опреме за одвијање пројектних активности;
- учешће у евалуацији пројекта (припрема докумената и извештаја по налогу донатора);
- учешће у припреми шестомесечних и других извештаја пројекта за потребе министарства и донатора;
- ућешће у припреми документације за потребе екстерне ревизије и Државне ревизорске институције у министарству;
- подршка у раду комисија министарства по налогу менаџера пројекта;
- подршка у раду Управног одбора пројекта по налогу менаџера пројекта;
- праћење архивирања документације;
- обављање и других послова по налогу менаџера и кординатора пројекта.
Захтеване квалификације и искуство:
- Неопходни услови
- Држављанин Републике Србије;
- стечено високошколско образовање (бечелор) у трајању од 4 године друштвеног или природног смера;
- најмање 10 година радног искуства на пројектима домаћих и страних донатора.
- најмање 5 година искуства у спровођењу/координацији пројеката међународних донатора;
- искуство у координацији израде докумената јавне политике у области реформe система локалне самоуправе и реализацији пројеката у овој области;
- искуство у координацији / праћењу реализације пројеката међуопштинске сарадње;
- активно коришћење енглеског језика (читање, писање, комуникација).
- Додатне пожељне квалификације
- искуство у координацији пројеката финансираних од стране Швајцарске Владе;
- искуство у области стратешког и акционог планирања;
- искуство у примени административних поступака у државној управи;
- тимски рад, добре комуникационе вештине, способност да доноси одлуке уколико је потребно, способност да путује на терен у земљи и иностранству;
- вештине писања за потребе извештавања, активан рад MS Office, нарочито у екселу и познавање рада у базама података.
Оперативни кординатор ће бити ангажован у периоду јул 2020 – фебруар 2024. пуно радно време.
Начин пријављивања
Молимо Вас да своју Изјаву о заинтересованости за позицију ОПЕРАТИВНИ КООРДИНАТОР која садржи биографију кандидата, финансијску понуду и изјаву, доставите најкасније до 30.06.2020. године на и-мејл: dusanka.jovanovic@mduls.gov.rs, са назнаком – Пријава за позицију: Оперативни координатор.
Избор какндидата ће се извршити на основу процедуре за избор појединачних консултаната описане у Прилогу 3, део III, Споразума између Владе Републике Србије и Владе Швајцарске.
Документацију за Изјаву о заинтересованости чине:
- Биографија која потврђује захтеване квалификације и искуство,
- Изјава и,
- Финансијска понуда.
На основу достављених Изјава о заинтересованости, Комисија за спровођење набавке (Комисија) извршиће избор кандидата. Кандидати ће бити обавештени о Одлуци Комисије.
Само кандидати који уђу у ужи избор ће бити контактирани.
Преузмите: