centralizovana javna nabavka broj 17/2019 – USLUGE ODRŽAVANJa RAČUNARSKE OPREME I ŠTAMPAČA

Na osnovu člana 116. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ br. 124/12, 14/15 i 68/15),

NARUČILAC

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE

11000 Beograd, Birčaninova 6

objavljuje

OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU

u otvorenom postupku centralizovane javne nabavke broj 17/2019

Partija 15 Nabavka usluge održavanja UPS uređaja tip RAZNO

 

1. Naziv, adresa i internet stranica naručioca: Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, ul. Birčaninova broj 6, Beograd, www.mduls.gov.rs

2. Vrsta naručioca: Organ državne uprave

3. Opis predmeta nabavke, naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: Nabavka usluge održavanja računarske opreme sa ugradnjom rezervnih delova, po partijama. Naziv i oznaka iz Opšteg rečnika nabavke: 50312000-5 – Održavanje i popravka računarske opreme.

4. Ugovorena vrednost: 32.500,00 bez PDV

5. Kriterijum za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena

6. Broj primljenih ponuda: 1 (slovima: jedna)

7. Najviša i najniža ponuđena cena: najviša: 259.838,00 dinara bez PDV najniža: 259.838,00 dinara bez PDV

8. Deo ili vrednost ugovora koji će se izvršiti preko podizvođača: Ponuđač ne nastupa sa podizvođačem

9. Datum donošenja odluke o zaključenju okvirnog sporazuma: 16. avgust 2019. godine

10. Datum zaključenja okvirnog sporazuma: 4. septembar 2019. godine

11. Datum zaključenja ugovora: 15. novembar 2019. godine

12. Osnovi podaci o ponuđaču i ponudi kojoj je dodeljen ugovor: Društvo za proizvodnju, unutrašnju i spoljnu trgovinu „ENEL PS“ d.o.o., Novi Beograd, Zelengorska 1g, PIB 100822561, matični broj 17358430, ponuda br. PP019-2578 od 6. avgusta 2019 godine.

13. Period važenja ugovora: Ugovor se zaključuje na određeno vreme sa rokom trajanja godinu dana od dana zaključenja.



Skip to content