Na osnovu člana 50. Zakona o državnim službenicima i člana 4. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima oglašava
INTERNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA U
MINISTARSTVU DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE
I Organ u kome se radno mesto popunjava: Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova 6, Beograd.
II Radno mesto koje se popunjava:
Radno mesto za analitičke i evidencione poslove, u zvanju saradnik, Sekretarijat Ministarstva – 1 izvršilac.
Opis posla: Prikuplja i priprema tabelarne preglede podataka potrebne za izradu izveštaja iz delokruga Sekretarijata; vrši proveru ispravnosti i usklađenosti dostavljenih predloga za službeno putovanje sa Planom službenih putovanja i Finansijskim planom; koordinira sa dobavljačima organizaciju smeštaja i prevoza i priprema dokumentaciju u vezi sa službenim putovanjima zaposlenih; sarađuje sa pisarnicom u vezi sa prijemom i ekspedovanjem pošte i arhiviranjem predmeta; obavlja poslove prijema, evidentiranja i razvrstavanja predmeta upućenih Sekretarijatu i vrši raspodelu predmeta organizacionim jedinicama u Sekretarijatu; obavlja poslove organizacije sastanaka, skupova i drugih događaja; vodi evidencije za potrebe Sekretarijata i zapisnike sa održanih sastanaka; obavlja poslove skeniranja, unošenja i obrade dokumenta u sistem elektronske pisarnice; obavlja i druge poslove po nalogu sekretara Ministarstva.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno naučnog polja društveno-humanističkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; najmanje tri godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
III Mesto rada: Beograd, Birčaninova 6.
IV Vrsta radnog odnosa: Radno mesto se popunjava zasnivanjem radnog odnosa na neodređeno vreme.
V Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija.
Izborni postupak sprovodi se u više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa komisijom.
Na internom konursu za izvršilačka radna mesta koja nisu rukovodeća, ne proveravaju se opšte funkcionalne i ponašajne kompetencije, a za radna mesta koja su rukovodeća ne proveravaju se opšte funkcionalne kompetencije.
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija
- Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada – stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanje i evidentiranje podataka; tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata) – proveravaće se putem simulacije (usmeno);
- Posebna funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije ograna (Zakon o državnim službenicima) – proveravaće se putem simulacije (usmeno);
- Posebna funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta (Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave) – proveravaće se putem simulacije (usmeno).
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na internet prezentaciji Ministarstva državne uprave i loklane samouprave www.mduls.gov.rs.
Intervju sa komisijom: Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa – proveravaće se putem intervjua sa komisijom (usmeno).
VI Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave za interni konkurs: Obrazac prijave na konkurs šalje se poštom ili predaje neposredno na adresu pisarnice Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova 6, 11000 Beograd, sa naznakom „Za interni konkurs” ili elektronskim putem na adresu: kadrovi.mduls@mduls.gov.rs.
Napomena: Ako se prijava podnosi elektronskim putem, na mestu koje je predviđeno za potpis unosi se ime i prezime kandidata, a kandidat prijavu potpisuje pre početka prve faze izbornog postupka.
VII Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Sara Kačarević, telefon: 011/3643 900 od 9:00 do 13:00 časova.
VIII Datum oglašavanja: 5. februar 2024. godine.
IX Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana i počinje da teče 6. februara 2024. godine i ističe 13. februara 2024. godine.
X Prijava na interni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljljanje kadrovima www.suk.gov.rs, na internet prezentaciji Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave www.mduls.gov.rs ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova 6, Beograd.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.
XI Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima; original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo), original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili premeštaju u organu u kome radi ili rešenja da je državni službenik neraspoređen.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskoj upravi. Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, broj: 18/16) je, između ostalog, propisano da su organi u obavezi da po službenoj dužnosti, kada je to neophodno za odlučivanje, u skladu sa zakonskim rokovima, besplatno razmenjuju, vrše uvid, obrađuju i pribavljaju lične podatke o činjenicama sadržanim u službenim evidencijama, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.
Dokument o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija je uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima.
Potrebno je da učesnik konkursa u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
XII Rok za podnošenje dokaza: kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na adresu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova 6.
XIII Datum i mesto provere kompetencija kandidata u izbornom postupku:
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o internom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 19. februara 2024. godine, o čemu će kandidati biti obavešteni pismeno na adrese koje su naveli u svojim prijavama.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom obaviće se u prostorijama Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova 6.
Kandidati koji uspešno prođu jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili email adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave.
XIV Državni službenici koji imaju pravo da učestvuju na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju samo državni službenici zaposleni na neodređeno vreme iz organa državne uprave i službi Vlade.
Napomene:
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao ministar državne uprave i lokalne samouprave. Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji i oglasnoj tabli Službe za upravljanje kadrovima i internet prezentaciji i oglasnoj tabli Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
D I R E K T O R
dr Danilo Rončević
Preuzmite: