OBAVEŠTENJE – POZIVI ZA DOSTAVLJANJE IZJAVA O ZAINTERESOVANOSTI

POZIV ZA DOSTAVLJANJE IZJAVE  O ZAINTERESOVANOSTI
referentni broj 1.3


Projekat:
  Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019

Projektni zadatak:  Funkcionalna analiza u jedinicama lokalne samouprave u Republici Srbiji

Usvajanjem Strategije reforme javne uprave u Republici Srbiji 2014. godine, zajedno sa Akcionim planom za njenu primenu za period 2015 – 2017. godine, u Srbiji je izrađen sveobuhvatan okvir za reformske aktivnosti na nivou celokupnog sistema javne uprave.

U cilju podrške sprovođenju strukturnih reformi, u oblasti  reforme javne uprave-reforma  lokalne samouprave u Republici Srbiji, Švajcarska agencija za razvoj i saradnju (SDC) i Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave (MDULS) potpisali  su Zajedničku izjavu o saradnji u decembru 2014. godine za period 2015-2019. Opšti cilj saradnje MDULS i SDC je definisan u skladu sa Švajcarskom Strategijom za saradnju  sa Republikom Srbijom 2014-2017.

Ovaj Projektni zadatak finansira se sredstvima donacije Švajcarske Konfederacije putem Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC) u okviru projekta Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019.

Ciljevi

MDULS u okviru projekta „Podrška implementaciji Akcionog plana strategije reforme javne uprave – reforma lokalne samouprave 2016 – 2019“ sprovodi pilot funkcionalne analize u jedinicama lokalne samouprave (JLS), kao odgovor na potrebe JLS za uspostavljanje objektivnih kriterijuma za standardizaciju funkcija JLS u cilju izrade smernica za efikasniju organizaciju u okviru procesa reforme javne uprave, naročito u pogledu procesa decentralizacije i optimizacije.

Cilj funkcionalne analize je da opštinama i gradovima ponudi modele za efikasniju organizaciju. Funkcionalna analiza biće sprovedena u šest pilot JLS, različitih struktura, veličina i stepena razvijenosti.

Analiza će za rezultat imati izrađene preporuke i modele funkcionalnog organizovanja prilagođene objektivnim potrebama JLS, imajući u vidu važeći zakonodavni okvir, a u skladu sa principima ekonomičnosti, efektivnosti, odgovornosti za rezultate rada i transparentnosti.

Kontekst

Analiza će obuhvatiti podatke o postojećem broju zaposlenih i njihovo međusobno poređenje po kategorijama funkcija (glavne funkcije, funkcije podrške u radu i pratećih funkcije) u izabranim tipovima JLS, i ustanova čiji je osnivač JLS. Analizom će se izraditi preporuke o potrebnom broju glavnih, pratećih i funkcija podrške, broju zaposlenih za njihovo obavljanje, kao i odnos zaposlenih i funkcionera za obavljanje date funkcije. Takođe, analizom će biti obuhvaćen broj usluga za građane koje proizilaze iz funkcija. Prilikom izrade metodologije po kojoj će se vršiti funkcionalna analiza vodiće se računa o međunarodnoj klasifikaciji funkcija.

U cilju izrade kvalitetne analize MDULS će konsultantima dostaviti sledeće analize na uvid: „Popis poslova u trideset i dve oblasti na svim nivoima vlasti u Republici Srbiji“ i „Modeli za procenu troškova opcionih rešenja“. Takođe, konsultantima će biti dostupni  usvojeni izveštaji i preporuke  funkcionalnih  analiza u okviru projekta Svetske banke „Restrukturiranje i optimizacija javne uprave u Republici Srbiji“.

Očekivani rezultati:

  • izrađena metodologija za sprovođenje analize funkcija u lokalnim samoupravama (svih funkcija koje obavljaju JLS i ustanove čiji je osnivač JLS) u saglasnosti sa MDULS;
  • izrađen plan sprovođenja metodologije;
  • sprovedena analiza;
  • prikazan broj zaposlenih po određenim kategorijama funkcija (glavne funkcije, funkcije podrške u radu i prateće funkcije);
  • izrađene preporuke sa kriterijumima za obavljanje sve tri kategorije funkcija (glavne funkcije, funkcije podrške u radu i prateće funkcije) sa procenom efekata;
  • procene ušteda po predloženom opcionom  modelu funkcija;
  • izrađene preporuke za standardizaciju funkcija po različitim tipovima JLS i ustanova čiji je osnivač JLS (u cilju efikasnije-optimalne  organizacije).

MDULS poziva zainteresovane konsultante (sa statusom pravnog lica) da izraze zainteresovanost za pružanje usluga sprovođenja opisane funkcionalne analize u jedinicama lokalne samouprave u Republici Srbiji. Zainteresovani konsultanti (sa statusom pravnog lica) treba da dostave informacije kojima će dokazati da imaju tražene kvalifikacije i da imaju relevantno iskustvo u realizaciji sličnih zadataka.

Kriterijumi za ocenjivanje Izjave o zainteresovanosti su sledeći:

  • iskustvo u izradi  metodologija u oblasti funkcionalnih analiza, organizacionih, upravljačkih i drugih projekata;
  • iskustvo u izradi funkcionalnih analiza, organizacionih modela poslovnih procesa;
  • iskustvo u dizajniranju poslovnih procesa;
  • iskustvo u sprovođenju modela upravljanja promenama u privatnom i/ili javnom sektoru;
  • iskustvo u javnom sektoru, projektima od značaja za reformu javne uprave;
  • iskustvo u upravljanju ljudskim resursima.

Ponuđeni tim treba da ima jednog vođu tima sa organizacionim i upravljačkim znanjem u domenu organizacionog i funkcionalnog restrukturiranja i Tim eksperata sačinjen od pravnika i finanskijskih analitičara.

Predviđeno je da konsultant bude angažovan u periodu jul 2016 – mart 2017. godine.

 

***

MDULS poziva, preko Agencije za osiguranje depozita, zainteresovane konsultante (pravna lica) da podnesu Izjavu o zainteresovanosti za pružanje navedenih usluga.

Izjava o zainteresovanosti treba da sadrži sledeće:

1) informacije o konsultantu (ponuđač sa statusom pravnog lica) sa dokazima da je  registrovan kod nadležnog organa, odnosno upisan u odgovarajući registar

Dokazi:

– PRAVNO LICE: Izvod iz registra Agencije za privredne registre, odnosno izvod iz registra nadležnog Privrednog suda

Napomena:

U slučaju da ponudu podnosi grupa konsultanata, ovaj dokaz dostaviti za svakog učesnika.

2) informacije i propratni materijal o iskustvu u realizaciji sličnih aktivnosti iz kojih se mogu videti kvalifikacije i sposobnosti konsultanta da sprovede projektni zadatak sa dokazima o iskustvu na sličnim projektima

Dokazi:

– kopija ugovora ili potvrde o realizaciji projekta/posla u relevantnoj oblasti u Republici Srbiji ili okruženju

3) informacije o članovima tima sa dokazima o iskustvu u realizaciji sličnih projektata

Dokazi:

– biografija sa navodima o relevantnom iskustvu
– kopija ugovora ili potvrde o realizaciji projekta/posla u relevantnoj oblasti u Republici Srbiji ili okruženju

Konsultant (sa statusom pravnog lica) se može udruživati sa drugim firmama ili pojedincima kako bi poboljšao svoje kvalifikacije.

Izbor će se vršiti primenom metoda: “Izbor na osnovu kvalifikacija konsultanata“, u skladu sa postupkom predviđenim Prilogom br. 2 uz Sporazuma između Vlade Švajcarske Konfederacije i Vlade Republike Srbije u vezi sa donacijom za Projekat „Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019”, koji se nalazi na http://www.mduls.gov.rs.

Zainteresovani mogu dobiti više informacija na niže datoj adresi radnim danom od 10:00 do 15:00, najkasnije tri dana pre isteka datuma za dostavljanje Izjave o zainteresovanosti.

Molimo da Izjavu o zainteresovanosti dostavite poštom ili elektronskom poštom na niže datu adresu najkasnije do 1. jula 2016. godine.

Adresa za dostavljanje Izjave o zainteresovanosti:

Agencija za osiguranje depozita
Ul. Knez Mihailova 2/II,
11000 Beograd
Biljana Đokić
e-mail: biljana.djokic@aod.rs
tel: +381 11 2075 124

POZIV ZA DOSTAVLJANJE IZJAVE  O ZAINTERESOVANOSTI
referentni broj 2.2


Projekat:
Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019

Projektni zadatak: Analiza nadležnosti i poslova u prioritetnim oblastima   od značaja za proces decentralizacije u Republici Srbiji

Usvajanjem Strategije reforme javne uprave u Republici Srbiji 2014. godine, zajedno sa Akcionim planom za njenu primenu za period 2015 – 2017. godine, u Srbiji je izrsđen sveobuhvatan okvir za reformske aktivnosti na nivou celokupnog sistema javne uprave.

U cilju podrške sprovođenju strukturnih reformi, u oblasti  reforme javne uprave-reforma  lokalne samouprave u Republici Srbiji, Švajcarska agencija za razvoj i saradnju (SDC) i Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave (MDULS) potpisali  su Zajedničku izjavu o saradnji u decembru 2014. godine za period 2015-2019. Opšti cilj saradnje MDULS i SDC je definisan u skladu sa Švajcarskom Strategijom za saradnju sa Republikom Srbijom 2014-2017.

Ovaj Projektni zadatak finansira se sredstvima donacije Švajcarske Konfederacije putem Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC) u okviru projekta Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019.

Ciljevi

MDULS raspisuje konkurs za izbor konsultanta (sa statusom pravnog lica) koji će sprovesti analizu nadležnosti i poslova na centralnom, pokajinskom i lokalnom nivou vlasti u pet oblasti: obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda i životna sredine.

Kontekst

Analiza nadležnosti i poslova u prioritetnim oblastima treba da doprinese procesu izrade predloga za strategiju decentralizacije posebno onog dela u kome se opisuje trenutno stanje u pogledu podele nadležnosti i poslova koji se obavljaju na centralnom, pokrajinskom i lokalnom nivou (u pet oblasti), a nakon njenog usvajanja i u sprovođenju strategije decentralizacije Republike Srbije, tj. pratećeg akcionog plana.

Analiza pet prioritetnih oblasti koje su najpogodnije za decentralizovanje: obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda i životna sredina biće urađena na osnovu izrađene Stručne metodologije za analizu nadležnosti i poslova u pet prioritetnih oblasti u Republici Srbiji za centralni, pokrajinski i lokalni nivo vlasti.

Analiza nadležnosti i poslova imaće za rezultat unapređenje stanja u pogledu raspodele nadležnosti između centralnog, pokrajinskog i lokalnog nivoa vlasti.

Očekivani rezultati projekta treba da budu:

  • izrada i sprovođenje Stručne metodologije za analizu nadležnosti i poslova u pet prioritetnih oblasti (obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda, životna sredina);
  • koordinacija ekspertskim timovima u pet prioritetnih oblasti (obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda, životna sredina);
  • izrada predloga za funkcionalniju raspodelu poslova i nadležnosti na svim nivoima vlasti u pet prioritetnih oblasti (obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda, životna sredina);
  • izrada predloga za grupisanje sličnih ili srodnih nadležnosti i poslova u cilju njihovog efikasnijeg obavljanja;
  • prikupljanje i obrada podataka za potrebe sprovođenja Stručne metodologije;
  • izrada okvirnog prikaza finansijskih i kadrovskih resursa potrebnih za preuzimanje dodatnih poslova i nadležnosti u oblastima: obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda, životna sredina;

MDULS poziva, preko Agencije za osiguranje depozita, zainteresovane konsultante (sa statusom pravnog lica) da izraze zainteresovanost za pružanje navedenih usluga.

Zainteresovani konsultanti treba da ispunjavaju sledeće uslove:

1.     Iskustvo u projektima i poslovima od značaja za proces   decentralizacije u Republici Srbiji, evropskih integracija i primene principa subsidijarnosti;
2.    Konsultant (sa statusom pravnog lica) treba da ponudi tim eksperata koji imaju sledeće iskustvo:

  • iskustvo u izradi metodologije ili analitičkom radu;
  • iskustvo u poslovima koordinacije ekspertskim timovima u oblasti obrazovanja, zdravstva, socijalne zaštite, poljoprivrede, zaštite životne sredine;
  • najmanje dve godine iskustva u reformi sistema obrazovanja, zdravstva, socijalne zaštite, poljoprivrede, zaštite životne sredine u Republici Srbiji u kontekstu evropskih integracija;
  • najmanje pet godina relevantnog radnog iskustva u struci;
  • neposredno radno iskustvo na poslovima u oblasti reforme javne uprave, decentralizacije, evropskih integracija kao i u prioritetnim oblastima u kojima se vrši analiza nadležnosti (obrazovanje, zdravstvo, socijalna zaštita, poljoprivreda, životna sredina) smatraće se prednošću.

Ponuđeni tim treba da ima vođu tima sa iskustvom u izradi metodologije i tim eksperata za pet prioritetnih oblasti.

Planirani period realizacije projektnog zadatka jul 2016 – mart 2017. godine.

Izjava o zainteresovanosti treba da sadrži sledeće:

1) informacije o konsultantu (ponuđač sa statusom pravnog lica) sa dokazima da je  registrovan kod nadležnog organa, odnosno upisan u odgovarajući registar

Dokazi:

– PRAVNO LICE: Izvod iz registra Agencije za privredne registre, odnosno izvod iz registra nadležnog Privrednog suda

Napomena:

U slučaju da ponudu podnosi grupa konsultanata, ovaj dokaz dostaviti za svakog učesnika.

2) informacije i propratni materijal o iskustvu u realizaciji sličnih aktivnosti iz kojih se mogu videti kvalifikacije i sposobnosti konsultanta da sprovede projektni zadatak sa dokazima o iskustvu na sličnim projektima

Dokazi:

– kopija ugovora ili potvrde o realizaciji projekta/posla u relevantnoj oblasti u Republici Srbiji ili okruženju

3) informacije o članovima tima sa dokazima o iskustvu u realizaciji sličnih projektata

Dokazi:

– biografija sa navodima o relevantnom iskustvu
– kopija ugovora ili potvrde o realizaciji projekta/posla u relevantnoj oblasti u Republici   Srbiji ili okruženju

Konsultant (sa statusom pravnog lica) se može udruživati sa drugim firmama ili pojedincima kako bi poboljšao svoje kvalifikacije.

Izbor će se vršiti primenom metoda: “Izbor na osnovu kvalifikacija konsultanata“, u skladu sa postupkom predviđenim Prilogom br. 2 uz Sporazuma između Vlade Švajcarske Konfederacije i Vlade Republike Srbije u vezi sa donacijom za Projekat „Podrška sprovođenju Akcionog plana Strategije reforme javne uprave – reforme lokalne samouprave 2016-2019”, koji se nalazi na http://www.mduls.gov.rs.

Zainteresovani mogu dobiti više informacija na niže datoj adresi radnim danom od 10:00 do 15:00, najkasnije tri dana pre isteka datuma za dostavljanje Izjave o zainteresovanosti.

Molimo da Izjavu o zainteresovanosti dostavite poštom ili elektronskom poštom na niže datu adresu najkasnije do 1. jula 2016. godine.

Adresa za dostavljanje Izjave o zainteresovanosti:

Agencija za osiguranje depozita
Ul. Knez Mihailova 2/II,
11000 Beograd
Biljana Đokić
e-mail: biljana.djokic@aod.rs
tel: +381 11 2075 124



Skip to content