Na osnovu člana 116. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“ br. 124/12, 14/15 i 68/15),
NARUČILAC
MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE
11000 Beograd, Birčaninova 6
objavljuje
OBAVEŠTENJA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA
u otvorenom postupku centralizovane javne nabavke broj 10/2017
Obaveštenja o ugovorima zaključenim u 2017. godini:
- 9.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 2 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip NR
- 9.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 6 Nabavka usluge održavanje štampača tip NR
- 6.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 7 Nabavka usluge održavanje štampača tip Lexmark – Partija 9 Nabavka usluge održavanje štampača tip Canon
- 6.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 9 Nabavka usluge održavanje štampača tip Canon
- 2.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 1 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip DELL
- 2.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 3 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip FS
- 2.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 5 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip RAZNO
- 7.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 2 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip NR
- 8.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 6 Nabavka usluge održavanje štampača tip NR
- 3.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 -Partija 7 Nabavka usluge održavanje štampača tip Lexmark
- 3.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 9 Nabavka usluge održavanje štampača tip Canon
- 3.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 1 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip DELL
- 3.11.2017. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 5 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip RAZNO
Obaveštenja o ugovorima zaključenim u 2018. godini:
- 9.11.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 -Partija 2 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip NR
- 5.10.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 6 Nabavka usluge održavanje štampača tip NR
- 5.11.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 7 Nabavka usluge održavanje štampača tip Lexmark
- 5.11.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 9 Nabavka usluge održavanje štampača tip Canon
- 5.11.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 1 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip DELL
- 5.11.2018. – Obaveštenje o zaključenom ugovoru za centralizovanu javnu nabavku broj 10/2017 – Partija 5 Nabavka usluge održavanje računarske opreme tip RAZNO