MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima (,,Službeni glasnik RS”, br. 79/05, 81/05 – ispravka, 83/05 – ispravka, 64/07, 67/07 – ispravka, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17 i 95/18) i člana 9. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS“, broj 2/19) i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 Broj:112-11841/2019 od 27. novembra 2019. godine oglašava
JAVNI KONKURS
ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA
I Organ u kome se radna mesta popunjavaju: Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Beograd, Birčaninova broj 6.
II Radna mesta koja se popunjavaju:
- Radno mesto za podršku praćenju stanja u oblasti sistema plata u javnom sektoru, u zvanju mlađi savetnik, Grupa za uređivanje sistema plata, Odsek za sistem plata i katalogizaciju i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru, Sektor za upravljanje ljudskim resursima – 1 izvršilac.
Opis poslova: Pruža stručnu podršku i prikuplja podatke neophodne za izradu zakona i drugih propisa iz delokruga Grupe; pruža stručnu podršku u pripremi mišljenja na nacrte zakona, drugih propisa i strateških dokumenata koje pripremaju drugi organi; učestvuje u pripremi mišljenja o pravilnoj primeni propisa u oblasti sistema plata u javnom sektoru; učestvuje u praćenju stanja u oblasti sistema plata u javnom sektoru; učestvuje u pripremi nacrta rešenja o isplati otpremnine državnih službenika i nameštenika, učestvuje u pripremi analiza, izveštaja i informacija iz delokruga Grupe; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Grupe.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 1 godina radnog iskustva u struci ili najmanje 5 godina radnog staža u državnim organima; položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Mesto rada: Beograd.
- Radno mesto za poslove pripreme kataloga i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru, u zvanju savetnik, Grupa za katalogizaciju i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru, Odsek za sistem plata i katalogizaciju i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru, Sektor za upravljanje ljudskim resursima – 1 izvršilac.
Opis poslova: Pruža stručnu pomoć u praćenju pripreme i primene Opšteg kataloga radnih mesta, odnosno zvanja, činova, položaja i funkcija; učestvuje u pripremi akata koji se odnose na uspostavljanje Opšteg kataloga radnih mesta, odnosno zvanja, činova, položaja i funkcija i vrednovanja i svrstavanja radnih mesta u javnom sektoru u platne grupe i platne razrede; priprema mišljenja i objašnjenja o pravilnoj primeni Opšteg kataloga radnih mesta i akata kojima se vrši vrednovanje i svrstavanje radnih mesta u javnom sektoru u platne grupe i platne razrede; priprema mišljenja o inicijativama drugih organa, organizacija i ustanova za izmene i dopune Opšteg kataloga; učestvuje u pripremi i primeni metodologije za evaluaciju radnih mesta, učestvuje u postupku vrednovanja radnih mesta u javnom sektoru na bazi izrađene metodologije i utvrđivanja međusobnih odnosa radnih mesta u svim delovima javnog sektora; učestvuje u obavljanju poslova koji se odnose na svrstavanje radnih mesta u platne grupe i platne razrede; učestvuje u pripremi stručnih osnova za pripremu propisa iz oblasti plata u državnim organima, javnim agencijama, javnim službama, jedinicama lokalne samouprave i autonomnim pokrajinama; učestvuje u pripremi propisa kojima se uređuje sistem finansiranja plata u državnim organima, javnim agencijama, javnim službama, jedinicama lokalne samouprave i autonomnim pokrajinama; pruža stručnu pomoć u praćenju pripreme i primene akta kojim se utvrđuju šifre radnih mesta, zvanja i funkcija zaposlenih, imenovanih, izabranih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava; prikuplja podatke, analizira i izrađuje izveštaje kojima se prati ukupan bilans plata zaposlenih u javnom sektoru priprema i druge analize, izveštaje i informacije iz delokruga Grupe; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Grupe.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravnih ili ekonomskih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Mesto rada: Beograd.
- Radno mesto za informatičku podršku, u zvanju mlađi savetnik, Sektor za stručno usavršavanje – 1 izvršilac.
Opis poslova: Vrši poslove administriranja, podrške internom poslovanju i održavanju softverskih rešenja u delokrugu Sektora; učestvuje u poslovima administriranja usluga elektronske uprave iz delokruga Sektora na portalu Ministarstva; pruža stručnu podršku eksternim korisnicima softverskih rešenja iz delokruga Sektora; učestvuje u planiranju izgradnje i unapređenja softverskih rešenja u poslovima iz delokruga Sektora; prati rad softverskih rešenja i o tome priprema analize, informacije i izveštaje i dokumentuje ih; obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika ministra.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških ili prirodno-matematičkih nauka na osnovnim akademskim studijama 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje jedna godina radnog iskustva u struci ili najmanje 5 godina radnog staža u državnim organima; položen državni stručni ispit, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Mesto rada:Beograd
- Radno mesto za poslove ličnog statusa građana sa inostranim elementom, u zvanju savetnik, Odsek za lični status građana, Sektor za matične knjige i registre – 1 izvršilac.
Opis poslova: Prati primenu međunarodnih ugovora i kolizionih normi o rešavanju sukoba zakona sa propisima drugih zemalja u statusnim stvarima i nadležnostima sa međunarodnim elementom koje se odnose na matične knjige; učestvuje u poslovima pružanja stručne pomoći u primeni međunarodnih ugovora, kao i kolizionih normi o rešavanju sukoba zakona sa propisima drugih zemalja u statusnim stvarima i nadležnostima sa međunarodnim elementom i legalizacijom isprava u međunarodnom pravnom saobraćaju imaocima javnih ovlašćenja u vršenju poslova matičnih knjiga; ostvaruje saradnju sa ministarstvom nadležnim za spoljne poslova radi pružanja podrške u radu i primeni propisa diplomatsko-konzularnim predstavništvima Republike Srbije u inostranstvu u ovoj oblasti; priprema mišljenja o primeni propisa o matičnim knjigama; učestvuje u pripremi nacrta rešenja po žalbama na prvostepena rešenja imaoca javnih ovlašćenja u poverenim poslovima matičnih knjiga i pripremi odgovora Upravnom sudu na tužbe u upravnom sporu protiv drugostepenih rešenja Ministarstva u ovoj oblasti; učestvuje u pripremi nacrta rešenja o datim ovlašćenjima za obavljanje poslova matičara, odnosno zamenika matičara; učestvuje u pripremi rešenja kojima se omogućava trajni i neprekidni pristup podacima iz izvoda iz matičnih knjiga; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Mesto rada:Beograd
- Radno mesto za podršku sprovođenju i praćenju sprovođenja projekata, u zvanju mlađi savetnik, Grupa za sprovođenje i praćenje sprovođenja projekata, Odeljenje za projekte, Sektor za evropske integracije i međunarodnu saradnju – 1 izvršilac.
Opis poslova: Prikuplja i obrađuje podatke i informacije potrebne za izradu/ažuriranje plana javnih nabavki, sprovođenje javnih nabavki i plaćanja za odobrene projekte; učestvuje u pripremi tehničke dokumentacije za sprovođenje postupka javne nabavke i radu odbora za evaluaciju ponuda na tenderu i sačinjava izveštaje o sprovođenju projekata, u odgovarajućem formatu; učestvuje u praćenju sprovođenja projekata kroz kontrolu aktivnosti ugovarača (administrativna i terenska provera, provera ispunjenosti zahteva koji se odnose na vidljivost projekata i provera izveštaja ugovarača) i preduzima mere i aktivnosti u cilju pravilnog i pravovremenog sprovođenja projekata i ugovora; priprema i obrađuje informacije za potrebe saradnje sa eksternim ocenjivačima i revizorima, i sprovođenje preporuka za unapređenje sprovođenja projekata; sarađuje sa unutrašnjim jedinicama u Ministarstvu, drugim organizacijama i krajnjim korisnicima projekata radi prikupljanja informacija potrebnih za obezbeđivanje svih preduslova za neometano sprovođenje projekata; učestvuje u sprovođenju pravila i principa za uspostavljanje, funkcionisanje i održivost sistema indirektnog upravljanja sredstvima EU; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Grupe.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti iz polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje jedna godina radnog iskustva u struci ili najmanje 5 godina radnog staža u državnim organima; položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Mesto rada:Beograd
III Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima, dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata se vrši na osnovu provere kompetencija.
Izborni postupak sprovodi se iz više obaveznih faza u kojima se proveravaju opšte funkcionalne, posebne funkcionalne i ponašajne kompetencije i faze u kojoj se sprovodi intervju sa komisijom.
Kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije.
Provera opštih funkcionalnih kompetencija za sva izvršilačka radna mesta:
- „Organizacija i rad državnih organa RS“ – proveravaće se putem testa (pismeno).
- „Digitalna pismenost“ – proveravaće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).
- „Poslovna komunikacija“- proveravaće se putem simulacije (pismeno).
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“ (posedovanju znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije), ako kandidat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o posedovanju znanja i veština iz navedenih oblasti, na traženom nivou i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije – Digitalna pismenost, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.
Komisija može odlučiti da se kandidatu izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravljanje kadrovima, www.suk.gov.rs.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:
Za radno mesto pod rednim brojem 1:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada normativnih poslova (primenu nomotehničkih i pravno-tehničkih pravila za izradu pravnih akata (usaglašenost propisa i opštih akata u pravnom sistemu); priprema i izrada stručnih mišljenja i obrazloženja različitih pravnih akata (nacrta propisa, međunarodnih ugovora itd.), posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada studijsko-analitički poslovi (izrada sektorskih analiza) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto relevatni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o sistemu plata zaposlenih u javnom sektoru i Zakon o platama službenika i nameštenika u organima autonomne pokrajine i jedinice lokalne samouprave) – proveravaće se pismeno putem simulacije.
Za radno mesto pod rednim brojem 2:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada normativnih poslova (priprema i izrada stručnih mišljenja i obrazloženja različitih pravnih akata (nacrta propisa, međunarodnih ugovora itd.) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto relevatni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o sistemu plata zaposlenih u javnom sektoru i Uredba o Katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru) – proveravaće se pismeno putem simulacije.
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada studijsko-analitičkih poslova (prikupljanje i obradu podataka iz različitih izvora, uključujući i sposobnost kritičkog vrednovanja i analiziranja dostupnih informacija) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto profesionalno okruženje (Strategija reforme javne uprave i Akcioni plan za sprovođenje Strategije reforme javne uprave) – proveravaće se usmeno putem simulacije.
Za radno mesto pod rednim brojem 3:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada informatički poslovi (TCP/IP i DNS i serverski operativni sistemi (MS Windows, Linux); baze podataka; sisteme deljenja resursa; informaciona bezbednost) – proveravaće se pismeno putem simulacije.
- Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto profesionalno okruženje i propisi iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnim službenicima i podzakonski propis koji bliže uređuje državni stručni ispit i posebne stručne ispite) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o elektronskoj upravi) – proveravaće se usmeno putem simulacije.
Za radno mesto pod rednim brojem 4:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada međunarodne saradnje i evropskih integracija (metodologiju praćenja, primene i izveštavanja o efektima potpisanih međunarodnih sporazuma), posebna funkcionalna kompetencija za za oblast rada upravno-pravnih poslova (opšti upravni postupak; posebne upravne postupke.) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o matičnim knjigama) – proveravaće se pismeno putem simulacije.
Za radno mesto pod rednim brojem 5:
- Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto strani jezik (Engleski jezik nivo C1) – proveravaće se pisanim putem (test).
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravljanja fondovima EU i međunarodnom razvojnom pomoći (relevantni pravni i strateški okvir EU (koji se odnosi na Instrument za pretpristupnu pomoć kao i Kohezionu politiku EU); proces upravljanja projektnim ciklusom u kontekstu EU programa) i posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto profesionalno okruženje i propisi iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o ministarstvima) – proveravaće se pismeno putem simulacije.
Napomena: Ako kandidat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o znanju engleskog jezika, na traženom nivou, i želi da na osnovu njega budete oslobođen testiranja kompetencije znanje stranog jezika, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu * Znanje stranih jezika koji su traženi konkursom), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.
Komisija može odlučiti da se kandidatu izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kometencija mogu se naći na internet prezentaciji Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave www.mduls.gov.rs.
Provera ponašajnih kompetencija za sva izvršilačka radna mesta:
Ponašajne kompetencije (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orjentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) – proveravaće se putem psihometrijskih testova, uzorka ponašanja i intervjua baziranom na kompetencijama.
Intervju sa komisijom i vrednovanje kandidata za sva izvršilačka radna mesta:
Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa – proveravaće se putem intervjua sa komisijom (usmeno).
IV Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave: Prijave na konkurs šalju se poštom na adresu Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova 6, 11000 Beograd ili se predaju neposredno na pisarnicu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova 6, 11000 Beograd sa naznakom „Za javni konkurs” ili elektronskim putem na adrese: marija.krstovic@mduls.gov.rs ili tatjana.jovanovic@mduls.gov.rs.
Napomena: Ako se prijava podnosi elektronskim putem, na mestu koje je predviđeno za potpis unosi se ime i prezime kandidata, a kandidat prijavu potpisuje pre početka prve faze izbornog postupka.
V Lica zadužena za davanje obaveštenja o konkursu: Tatjana Jovanović i Marija Krstović, tel: 011/26-86-855 od 9,00 do 13,00 časova.
VI Opšti uslovi za zaposlenje: Državljanstvo Republike Srbije; da je kandidat punoletan; da kandidatu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
VII Rok za podnošenje prijava: Rok za podnošenje prijava je 8 dana i počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja javnog konkursa u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
VIII Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima i Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Birčaninova broj 6, Beograd.
Prilikom predaje prijave na javni konkurs prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak. Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.
IX Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu), original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo).
Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih podnosi rešenje o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenje da je neraspoređen.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Napomena:
Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/16) propisano je, između ostalog, da su organi u obavezi da po službenoj dužnosti, kada je to nephodno za odlučivanje u skladu sa zakonskim rokovima, besplatno razmenjuju, vrše uvid, obrađuju i oribavljaju lične podatke o činjenicima sadržanim u službenim evidencijama, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.
Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / uverenje o položenom pravosudnom ispitu. Potrebno je da kandidat u delu Izjava* u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
X Rok za podnošenje dokaza: Kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od (5) pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka.
Dokazi se dostavljaju na navedenu adresu Ministarstva.
Kandidati koji konkurišu na više radnih mesta, koja se razlikuju u pogledu traženih dokaza o dužini radnog iskustva u struci (potvrda, rešenje i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo), dužni su da ih dostave, u originalu ili overenoj fotokopiji, prema uslovu o dužini radnog iskustva u struci iz radnih mesta na koja konkurišu.
XI Vrsta radnog odnosa: Za sva radna mesta radni odnos zasniva se na neodređeno vreme.
XII Datum i mesto provere kompetencija kandidata u izbornom postupku:
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti, počev od 18. februara 2020. godine, o čemu će kandidati biti obavešteni pisanim putem na adrese koje su naveli u svojim prijavama.
Provera opštih funkcionalnih kompetencija i ponašajnih kompetencija obaviće se u Službi za upravljanje kadrovima, u Palati Srbija Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina broj 2. (istočno krilo). Provera posebnih funkcionalnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom obaviće se u prostorijama Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave. Kandidati koji su uspešno prošli jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili email adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave.
Napomene: Kao državni službenik na izvršilačkom radnom mesto, može da se zaposli i lice koje nema položen državni stručni ispit, ali je dužno da ga položi u propisanom roku. Položen državni stručni ispit nije uslov, niti prednost za zasnivanje radnog odnosa. Probni rad je obavezan za sve koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu. Probni rad za radni odnos na neodređeno vreme traje šest meseci. Državni službenik na probnom radu, koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme i državni službenik koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme a koji nema položen državni stručni ispit, polaže državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao ministar državne uprave i lokalne samouprave.
Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji (www.mduls.gov.rs) i oglasnoj tabli Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima (www.suk.gov.rs), na portalu e-uprave, na internet prezentaciji, oglasnoj tabli i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Preuzmite:
- Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih javnih mesta
- Obrazac prijave – radno mesto 1
- Obrazac prijave – radno mesto 2
- Obrazac prijave – radno mesto 3
- Obrazac prijave – radno mesto 4
- Obrazac prijave – radno mesto 5
- Spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak
- Konačna lista kandidata koji su ispunili merila za izbor za radno mesto 1
- Konačna lista kandidata koji su ispunili merila za izbor za radno mesto 3
- Konačna lista kandidata koji su ispunili merila za izbor za radno mesto broj 4
- Konačna lista kandidata koji su ispunili merila za izbor za radno mesto broj 5
Materijali za pripremu: