Pozicija: Operativni koordinator projekta
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave (MDULS) u saradnji sa Republičkim sekretarijatom za javne politike (RSJP) i Stalnom konferencijom gradova i opština (SKGO) sprovodi projekat: „Lokalna samouprava za 21. vek“ koga podržava Vlada Švajcarske.
OPŠTI CILJ PROJEKTA
Sistemske reforme u cilju jačanja lokalnih uprava u skladu sa Strategijom reforme javne uprave vode ka efikasnijim jedinicama lokalne samouprave, boljim uslugama, participatorno-demokratskim procesima i planiranju utemeljenom na činjenicama na lokalnom nivou u korist muškaraca i žena u Srbiji.
ISHODI PROJEKTA
- Unapređen zakonski okvir i okvir javnih politika i korišćenje efikasnih organizacionih modela i međuopštinske saradnje vode ka ojačanim jedinicama lokalne samouprave koje ostvaruju bolji učinak.
- Unapređenja Zakona o lokalnim izborima i novi Zakon o referendumu i građanskim inicijativama vode ka ojačanim demokratskim procesima na lokalnom i na nacionalnom nivou.
- Odlučivanje i planiranje zasnovano na činjenicama je unapređeno na osnovu unapređenog i održivog poslovno informacionog sistema za jedinice lokalne samouprave sa punom funkcionalnošću za sve korisnike.
Projektom je predviđen angažman Operativnog koordinatora za potrebe upravljanja i koordinacije projektnih aktivnosti u trajanju od 44 meseca.
U skladu sa navedenim, MDULS će angažovati Operativnog kordinatora projekta.
Od Operativnog koordinatora se očekuje izvršenje sledećih zadataka:
- Koordinacija svih projektnih aktivnosti tokom perioda sprovođenja projekta;
- učešće u projektnoj proceni (rokovi, budžet, akcioni plan);
- učešće u rukovođenju projektom i odgovornost za polazne vrednosti projekta: obim, vremenski raspored, resurse, budžet i rizike);
- priprema i ažuriranje projektnih aktivnosti, koordinacija rada drugih konsultanata u okviru projekta,projektnoj proceni (rokovi, budžet, akcioni plan)
- priprema plana svih nabavki zajedno sa specijalistom za nabavke i specijalistom za finansije, uz obavezne konsultacije sa sa projektnim menadžmentom ministarstva i partnera RSJP;
- učešće u pripremi projektnih zadataka za angažovanje konsultanata prema specifičnim zadacima;
- praćenje sprovođenja nabavki, kontrola izveštaja i isporučenih rezultata, kontrola finansijske dokumentacije;
- koordinacija rada projektnog tima;
- koordinacija rada projektnog tima i zaposlenih u ministarstvu koji rade na poslovima koordinacije projekta;
- koordinacija rada projektnog tima i partnera na projektu;
- koordinacija rada konsultanata i konsultantskih timova u okviru projekta;
- učešće u koordinaciji svih aktivnosti u okviru Fonda za međuopštinsku saradnju i praćenje implentacije dodeljenih grantova jedinicama lokalne samouprave;
- učešće u koordinaciji svih aktivnosti Fonda za unapređenje funkcionalnih kapaciteta u JLS;
- učešće u koordinaciji svih aktivnosti i rada konsultanata na izradi Programa reforme sistema lokalne samouprave i Akcionog plana;
- učešće u koordinaciji svih aktivnosti i rada konsultanata, koji se odnose na unapređenje izbornog sistema na lokalnom nivou, primenu Zakona o lokalnoj samoupravi, Zakona o referendumu i građanskoj inicijativi, Zakona o planskom sistemu Republike Srbije
- podrška ministarstvu u realizaciji projektnih aktivnosti na terenu u jedinicama lokalne samouprave;
- koordinacija organizacije prezentacija, javnih rasprava, radionica, radnih grupa i sastanaka;
- organizacija studijskih putovanja i koordinacija realizacije studijskih putovanja;
- koordinacija organizacije i realizacije studijskih putovanja koje sprovodi partner RSJP;
- koordinacija ažuriranja poslovno informacionog sistema-baze podataka jedinica lokalne samouprave, obuka i drugih aktivnosti u koje sprovodi partner RSJP;
- koordinacija nabavke potrebne informatičke opreme za odvijanje projektnih aktivnosti;
- koordinacija nabavke potrebnog materijala i druge opreme za odvijanje projektnih aktivnosti;
- učešće u evaluaciji projekta (priprema dokumenata i izveštaja po nalogu donatora);
- učešće u pripremi šestomesečnih i drugih izveštaja projekta za potrebe ministarstva i donatora;
- ućešće u pripremi dokumentacije za potrebe eksterne revizije i Državne revizorske institucije u ministarstvu;
- podrška u radu komisija ministarstva po nalogu menadžera projekta;
- podrška u radu Upravnog odbora projekta po nalogu menadžera projekta;
- praćenje arhiviranja dokumentacije;
- obavljanje i drugih poslova po nalogu menadžera i kordinatora projekta.
Zahtevane kvalifikacije i iskustvo:
- Neophodni uslovi
- Državljanin Republike Srbije;
- stečeno visokoškolsko obrazovanje (bečelor) u trajanju od 4 godine društvenog ili prirodnog smera;
- najmanje 10 godina radnog iskustva na projektima domaćih i stranih donatora.
- najmanje 5 godina iskustva u sprovođenju/koordinaciji projekata međunarodnih donatora;
- iskustvo u koordinaciji izrade dokumenata javne politike u oblasti reforme sistema lokalne samouprave i realizaciji projekata u ovoj oblasti;
- iskustvo u koordinaciji / praćenju realizacije projekata međuopštinske saradnje;
- aktivno korišćenje engleskog jezika (čitanje, pisanje, komunikacija).
- Dodatne poželjne kvalifikacije
- iskustvo u koordinaciji projekata finansiranih od strane Švajcarske Vlade;
- iskustvo u oblasti strateškog i akcionog planiranja;
- iskustvo u primeni administrativnih postupaka u državnoj upravi;
- timski rad, dobre komunikacione veštine, sposobnost da donosi odluke ukoliko je potrebno, sposobnost da putuje na teren u zemlji i inostranstvu;
- veštine pisanja za potrebe izveštavanja, aktivan rad MS Office, naročito u ekselu i poznavanje rada u bazama podataka.
Operativni kordinator će biti angažovan u periodu jul 2020 – februar 2024. puno radno vreme.
Način prijavljivanja
Molimo Vas da svoju Izjavu o zainteresovanosti za poziciju OPERATIVNI KOORDINATOR koja sadrži biografiju kandidata, finansijsku ponudu i izjavu, dostavite najkasnije do 30.06.2020. godine na i-mejl: dusanka.jovanovic@mduls.gov.rs, sa naznakom – Prijava za poziciju: Operativni koordinator.
Izbor kakndidata će se izvršiti na osnovu procedure za izbor pojedinačnih konsultanata opisane u Prilogu 3, deo III, Sporazuma između Vlade Republike Srbije i Vlade Švajcarske.
Dokumentaciju za Izjavu o zainteresovanosti čine:
- Biografija koja potvrđuje zahtevane kvalifikacije i iskustvo,
- Izjava i,
- Finansijska ponuda.
Na osnovu dostavljenih Izjava o zainteresovanosti, Komisija za sprovođenje nabavke (Komisija) izvršiće izbor kandidata. Kandidati će biti obavešteni o Odluci Komisije.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Preuzmite: