POZIV ZA DOSTAVLJANJE IZJAVE O ZAINTERESOVANOSTI u okviru projekata „Lokalna samouprava za 21. vek“

Pozicija: Operativni koordinator projekta

Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave (MDULS) u saradnji sa Republičkim sekretarijatom za javne politike (RSJP) i Stalnom konferencijom gradova i opština (SKGO) sprovodi projekat: „Lokalna samouprava za 21. vek“ koga podržava Vlada Švajcarske.

OPŠTI CILJ PROJEKTA

Sistemske reforme u cilju jačanja lokalnih uprava u skladu sa Strategijom reforme javne uprave vode ka efikasnijim jedinicama lokalne samouprave, boljim uslugama, participatorno-demokratskim procesima i planiranju utemeljenom na činjenicama na lokalnom nivou u korist muškaraca i žena u Srbiji.

ISHODI PROJEKTA

  • Unapređen zakonski okvir i okvir javnih politika i korišćenje efikasnih organizacionih modela i međuopštinske saradnje vode ka ojačanim jedinicama lokalne samouprave koje ostvaruju bolji učinak.
  • Unapređenja Zakona o lokalnim izborima i novi Zakon o referendumu i građanskim inicijativama vode ka ojačanim demokratskim procesima na lokalnom i na nacionalnom nivou.
  • Odlučivanje i planiranje zasnovano na činjenicama je unapređeno na osnovu unapređenog i održivog poslovno informacionog sistema za jedinice lokalne samouprave sa punom funkcionalnošću za sve korisnike.

Projektom je predviđen angažman Operativnog koordinatora za potrebe upravljanja i koordinacije projektnih aktivnosti u trajanju od 44 meseca.

U skladu sa navedenim, MDULS će angažovati Operativnog kordinatora projekta.

Od Operativnog koordinatora se očekuje izvršenje sledećih zadataka:

  • Koordinacija svih projektnih aktivnosti tokom perioda sprovođenja projekta;
  • učešće u projektnoj proceni (rokovi, budžet, akcioni plan);
  • učešće u rukovođenju projektom i odgovornost za polazne vrednosti projekta: obim, vremenski raspored, resurse, budžet i rizike);
  • priprema i ažuriranje projektnih aktivnosti, koordinacija rada drugih konsultanata u okviru projekta,projektnoj proceni (rokovi, budžet, akcioni plan)
  • priprema plana svih nabavki zajedno sa specijalistom za nabavke i specijalistom za finansije, uz obavezne konsultacije sa sa projektnim menadžmentom ministarstva i partnera RSJP;
  • učešće u pripremi projektnih zadataka za angažovanje konsultanata prema specifičnim zadacima;
  • praćenje sprovođenja nabavki, kontrola izveštaja i isporučenih rezultata, kontrola finansijske dokumentacije;
  • koordinacija rada projektnog tima;
  • koordinacija rada projektnog tima i zaposlenih u ministarstvu koji rade na poslovima koordinacije projekta;
  • koordinacija rada projektnog tima i partnera na projektu;
  • koordinacija rada konsultanata i konsultantskih timova u okviru projekta;
  • učešće u koordinaciji svih aktivnosti u okviru Fonda za međuopštinsku saradnju i praćenje implentacije dodeljenih grantova jedinicama lokalne samouprave;
  • učešće u koordinaciji svih aktivnosti Fonda za unapređenje funkcionalnih kapaciteta u JLS;
  • učešće u koordinaciji svih aktivnosti i rada konsultanata na izradi Programa reforme sistema lokalne samouprave i Akcionog plana;
  • učešće u koordinaciji svih aktivnosti i rada konsultanata, koji se odnose na unapređenje izbornog sistema na lokalnom nivou, primenu Zakona o lokalnoj samoupravi, Zakona o referendumu i građanskoj inicijativi, Zakona o planskom sistemu Republike Srbije
  • podrška ministarstvu u realizaciji projektnih aktivnosti na terenu u jedinicama lokalne samouprave;
  • koordinacija organizacije prezentacija, javnih rasprava, radionica, radnih grupa i sastanaka;
  • organizacija studijskih putovanja i koordinacija realizacije studijskih putovanja;
  • koordinacija organizacije i realizacije studijskih putovanja koje sprovodi partner RSJP;
  • koordinacija ažuriranja poslovno informacionog sistema-baze podataka jedinica lokalne samouprave, obuka i drugih aktivnosti u koje sprovodi partner RSJP;
  • koordinacija nabavke potrebne informatičke opreme za odvijanje projektnih aktivnosti;
  • koordinacija nabavke potrebnog materijala i druge opreme za odvijanje projektnih aktivnosti;
  • učešće u evaluaciji projekta (priprema dokumenata i izveštaja po nalogu donatora);
  • učešće u pripremi šestomesečnih i drugih izveštaja projekta za potrebe ministarstva i donatora;
  • ućešće u pripremi dokumentacije za potrebe eksterne revizije i Državne revizorske institucije u ministarstvu;
  • podrška u radu komisija ministarstva po nalogu menadžera projekta;
  • podrška u radu Upravnog odbora projekta po nalogu menadžera projekta;
  • praćenje arhiviranja dokumentacije;
  • obavljanje i drugih poslova po nalogu menadžera i kordinatora projekta.

Zahtevane kvalifikacije i iskustvo:

  • Neophodni uslovi
  • Državljanin Republike Srbije;
  • stečeno visokoškolsko obrazovanje (bečelor) u trajanju od 4 godine društvenog ili prirodnog smera;
  • najmanje 10 godina radnog iskustva na projektima domaćih i stranih donatora.
  • najmanje 5 godina iskustva u sprovođenju/koordinaciji projekata međunarodnih donatora;
  • iskustvo u koordinaciji izrade dokumenata javne politike u oblasti reforme sistema lokalne samouprave i realizaciji projekata u ovoj oblasti;
  • iskustvo u koordinaciji / praćenju realizacije projekata međuopštinske saradnje;
  • aktivno korišćenje engleskog jezika (čitanje, pisanje, komunikacija).

 

  • Dodatne poželjne kvalifikacije
  • iskustvo u koordinaciji projekata finansiranih od strane Švajcarske Vlade;
  • iskustvo u oblasti strateškog i akcionog planiranja;
  • iskustvo u primeni administrativnih postupaka u državnoj upravi;
  • timski rad, dobre komunikacione veštine, sposobnost da donosi odluke ukoliko je potrebno, sposobnost da putuje na teren u zemlji i inostranstvu;
  • veštine pisanja za potrebe izveštavanja, aktivan rad MS Office, naročito u ekselu i poznavanje rada u bazama podataka.

 Operativni kordinator će biti angažovan u periodu jul 2020 – februar 2024. puno radno vreme.

Način prijavljivanja

Molimo Vas da svoju Izjavu o zainteresovanosti za poziciju OPERATIVNI KOORDINATOR koja sadrži biografiju kandidata, finansijsku ponudu i izjavu, dostavite najkasnije do 30.06.2020. godine na i-mejl: dusanka.jovanovic@mduls.gov.rs, sa naznakom – Prijava za poziciju: Operativni koordinator.

Izbor kakndidata će se izvršiti na osnovu procedure za izbor pojedinačnih konsultanata opisane u Prilogu 3, deo III,  Sporazuma između Vlade Republike Srbije i Vlade Švajcarske.

Dokumentaciju za Izjavu o zainteresovanosti čine:

  • Biografija koja potvrđuje zahtevane kvalifikacije i iskustvo,
  • Izjava i,
  • Finansijska ponuda.

Na osnovu dostavljenih Izjava o zainteresovanosti, Komisija za sprovođenje nabavke (Komisija) izvršiće izbor kandidata. Kandidati će biti obavešteni o Odluci Komisije.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Preuzmite:

 



Skip to content